W-A.pl
współpracuje z firmą Cormedia w dziedzinie reklamy na stronach
W-A.pl. Poniżej informacje kontaktowe i inne informacje.
Firma
Cormedia obsługuje sieć reklam w systemie W-A.pl. Zapraszamy do
kontaktu w sprawie pobrania aktualnych statystyk W-A.pl, cenniki i
inne informacji bezpośrednio w firmie Cormedia.
Wszelkie
informacje o reklamach, lokalizacja reklam na stronach W-A.pl,
specyfikacje techniczne, inne typy reklam, pakiety reklamowe do
uzyskania w firmie Cormedia.
Informacje
o firmie Cormedia:
W
styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy
Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii
reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności
zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych.
Dom
mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby
od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym
firmy jest Iwo
Gałecki,
a funkcję Dyrektora Strategicznego pełni Karol
Kowalski.
Wcześniej obydwaj menedżerowie związani byli z siecią reklamy
internetowej IDMnet.
Cormedia
specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w
Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od
tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów,
optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę
skuteczności zakończonych już kampanii.
W
ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci
reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline,
specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży
budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą
ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.
Sieci
tematyczne to odpowiedź branży na potrzeby rynku. Specjalizacja w
obrębie konkretnej tematyki i budowa oferty reklamowej w oparciu o
ściśle określone witryny czy kategorie witryn gwarantuje stworzenie
produktu reklamowego o znacznie wyższych parametrach niż tradycyjne
rozwiązania. Poza tym sami klienci preferują celowane, bardzo
precyzyjne akcje reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców i
coraz rzadziej zadowalają się typowymi produktami sieci
horyzontalnych, które nadal bazują na dużych kampaniach
zasięgowych. -
mówi Karol Kowalski, Dyrektor Strategiczny firmy.
Kampanie
realizowane przez Cormedia w ramach własnej sieci tematycznej
BUDOWNICTWOonline prowadzone są w oparciu o system adserwerowy
AdOcean.
www.cormedia.pl