23 stycznia rozpocznie się organizowany przez Balance Education cykl warsztatów dla architektów ''Kompetencje interpersonalne w biznesie'' (termin zgłoszeń upływa 9.01.2009). 26 stycznia natomiast odbędzie się szkolenie ''Praktyka architektoniczna a normy Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Sanepidu) i BHP'' (termin zgłoszeń upływa 19 stycznia).
Szczegółowe informacje - www.balanceeducation.pl
Termin: 23.01-18.04.09
Miejsce: Kraków Hotel Campanile, ul. św. Tomasza 34
Kompetencje interpersonalne w pracy architekta i projektanta wnętrz (cykl warsztatów zamkniętych)
Opis:
Lepiej zrozumieć potrzeby klienta, przygotować dobrą ofertę, skutecznie negocjować, zbudować efektywny zespół współpracowników - te i wiele innych umiejętności, które wzmocnią Państwa pozycję na konkurencyjnym rynku usług mogą Państwo zdobyć dzięki udziałowi w warsztatach „Kompetencje interpersonalne w pracy architekta i projektanta wnętrz”.
Na pierwsze z cyklu czterech dwudniowych warsztatów zapraszamy 23 i 24 stycznia. Spotkania mają charakter zamknięty. W stałych grupach będą się Państwo spotykali raz w miesiącu, zawsze piątek-sobota w Krakowie.
Program dostosowany jest do specyfiki pracy architekta i jego relacji z klientem. Spotkania w grupie maksimum 18 osób będą prowadzone metodami aktywnymi angażującymi wszystkich uczestników.
Warsztaty poprowadzą:
Michalina Dudek – trener, psycholog. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, warsztat pracy zdobyła w Szkole Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys. Specjalizuje się w zakresie treningów umiejętności interpersonalnych, komunikacji i współpracy międzykulturowej. Posiada doświadczenie w projektach rozwijających umiejętnosci skutecznej obsługi klienta, negocjacji, zarządzania projektami. Współracuje z firmami szkoleniowymi takimi jak: Pathways, Dom Szkoleń i Doradztwa, Eskadra Market Place.
W wolnych chwilach pasjonuje się kuchnią indyjską :)
Karol Konkel - psycholog, trener i doradca zawodowy. Specjalizuje się w treningach rozwoju kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych, współpracy zespołowej oraz technik twórczego myślenia. Ma doświadczenie w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży i kierowania zespołem. Jako doradca zawodowy wspiera uczestników szkoleń w tworzeniu indywidualnych planów rozwojowych i zwiększaniu efektywności zespołów, w których pracują.
Prywatnie - miłośnik fotograficznej i kulturowej eksploracji Nieznanego.
Koszt udziału w całym cyklu – 8 dni szkoleniowych – wynosi 1600zł. Spotkania odbywają się: 23-24 stycznia; 20-21 lutego; 20-21 marca; 17-18 kwietnia.
W cenę warsztatów wliczone są: uczestnictwo, materiały, certyfikat, lunch, serwis kawowy. Nocleg uczestnicy zapewniają sobie we własnym zakresie.
Osobom zainteresowanym wybranymi tematami polecamy warsztaty otwarte, które rozpoczną się 6 lutego. Koszt udziału w jednym dwudniowym warsztacie otwartym wynosi 500 zł.
Minimalna liczba uczestników, by warsztaty się odbyły wynosi 14 osób.
Cele szkolenia:
Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności z zakresu:
-
nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem
-
skutecznej i asertywnej komunikacji
-
tworzenia efektywnie współpracującego zespołu
-
konstruowania oferty sprzedażowej
-
technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
-
przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu
Program:
Pobierz w pliku .PDF > > >
Informacji udziela:
Agata Olszewska, Balance Education, ul. Leszczynowa 5/6, 30-211 Kraków
tel.: 0513 143 638, tel./fax: 012 429 12 58, e-mail: a.olszewska@balanceeducation.pl
Partnerzy:
Polecamy także szkolenie: Praktyka architektoniczna a normy Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Sanepidu) i BHP > > >