Polski producent okapów Nortberg znalazł wyjątkowo interesujący sposób na to, aby dotrzeć ze swoimi produktami do nowych klientów, a także ułatwić pracę projektantom i architektom wnętrz, dekoratorom i designerom zajmującym się aranżacją kuchennych przestrzeni. Wirtualny showroom pozwala bliżej zapoznać się z ofertą marki – i to bez wychodzenia z domu!
Okapy Nortberg w trzech wymiarach
Nortberg to polska marka dedykowana wymagającym klientom, dla których liczy się jakość, ekskluzywny charakter oraz wyjątkowy design produktów. Stawia ona na nowoczesne rozwiązania, energooszczędność i ekologiczność, a także wysoką funkcjonalność proponowanych okapów kuchennych. Skupia się przy tym na internetowych kanałach sprzedaży, dzięki czemu stała się jednym z czołowych dostawców tego rodzaju sprzętu AGD w sieci. Teraz, aby jeszcze lepiej zaprezentować estetykę i wizualne walory produktów w ofercie, firma stworzyła wirtualny showroom.
Powstanie tego rodzaju przestrzeni w internecie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów, którzy pragnęli bliżej poznać produkty Nortberg. Dotychczas, marka dostarczała swym Klientom próbniki kolorów i udzielała wszelkich informacji na temat oferowanych okapów, jednakże nie dla każdego odbiorcy było to wystarczające. Czasem, by przekonać się o tym, czy estetyka danego modelu pasuje do wybranej przez inwestora aranżacji, klient pragnął przypatrzyć się jego bryle, wielkości, etc.
Jak tłumaczy właściciel marki, Norbert Tofil: - Owszem, zobaczenie koloru na żywo daje już pewien obraz całości, ale czasem trudno wyobrazić sobie, jak będzie prezentować się całe urządzenie. I tak powstał pomysł stworzenia miejsca, w którym zaprezentujemy nasze okapy: wyspowe, podszafkowe, tuby, kominowe, rustykalne, sufitowe oraz premierowe kolekcje: Laminam, Art Glass, Ceramic w taki sposób, by klienci mogli przyjrzeć się im z każdej strony, zyskując pewność, że okap, który wybrali będzie idealny do ich kuchni.
W obecnym czasie możliwość wirtualnego spaceru bez konieczności wychodzenia z domu stanowi wielką zaletę. Podczas gdy stacjonarne sklepy wciąż narażone są na epidemiczne obostrzenia, internetowa wystawa okapów jest dostępna codziennie dla każdego przez 24 godziny na dobę. Pozwala pokazać wszystkie dotychczas dostępne modele, a także najnowsze premierowe produkty. Warto dodać, że nawet jeśli wirtualny showroom to za mało, by podjąć decyzję o zakupie, wizyta w nim pozwala w znaczący sposób zawęzić pole wyboru do najbardziej interesujących modeli. Zarówno klienci indywidualni, jak i projektanci wnętrz, zyskują w ten sposób doskonalszą wiedzę na temat oferty marki Nortberg.
Wirtualny showroom – sprawdzone produkty, gorące premiery
Internetowa wystawa marki prezentuje około 60 modeli okapów. Bogata kolekcja zawiera zarówno bestsellery i klasyczne produkty, jak i najnowsze, najbardziej designerskie i awangardowe urządzenia. Są tu pochłaniacze i wyciągi, funkcjonalne okapy podszafkowe, przyciągające wzrok okapy kominowe, stylowe okapy wyspowe, oszczędne w wyrazie okapy tubowe, nowoczesne okapy sufitowe.
Niektóre modele mają minimalistyczny charakter, a za ich zakupem przemawiają przede wszystkim parametry użytkowe i jakość wykonania. W innych oprócz funkcjonalności liczy się także estetyka. Dlatego w ofercie Nortberg znaleźć można efektowne, dekoracyjne okapy wykorzystujące spieki kwarcowe, szkło artystyczne i ceramikę, obok których trudno przejść obojętnie.
- By nasi klienci nadal czuli się komfortowo, podejmując decyzję o zakupie okapu Nortberg, zwłaszcza tych modeli, które teraz debiutują, dołożyliśmy wielu starań, by zaprezentować je dokładnie tak, jak wyglądają w rzeczywistości. Oglądając np. model Laminam Naturali Statuario można dostrzec bogaty rysunek użyleń w kolorze zgaszonej szarości, który zdobi spiek. Z kolei w kolekcji Art Glass uwagę skradnie niecodzienna faktura, jak w okapach Black Wave czy Gold Wave – zaznacza Norbert Tofil.
W wirtualnym showroomie każdy okap można dokładnie i bez pośpiechu obejrzeć, przekonując się o tym, jak prezentuje się jego bryła. Łatwiej dzięki temu zapoznać się z detalami, jakością i sposobem wykończenia. Wirtualny showroom jest też okazją do zaprezentowania charakterystyk poszczególnych okapów – szczegółowych opisów danego urządzenia, informacji technicznych, a także rekomendacji wnętrzarskich oraz inspiracji projektantów. Zdecydowanie ułatwia to wybór architektom wnętrz, a także klientom indywidualnym.