Światowej klasy producent chemii budowlanej, firma Baumit wprowadza nowe opakowania dla swoich produktów dedykowanych marketom budowlanym. Tym samym kilkanaście pozycji zyskało odświeżony wygląd, który poprawi ich identyfikację w przestrzeni sklepowej, a także ułatwi wykonawcom i inwestorom wybór właściwego rozwiązania.
Nowy wzór opakowań został zaprojekotwany w taki sposób, by był jak najbardziej czytelny dla odbiorców. Wyróżnia go atrakcyjna szata graficzna oraz duże zdjęcia, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie przeznaczenia produktu.
Oprócz tak podstawowej kwestii jak duża, czytelna polska nazwa i kategoria produktu, na workach znajdziemy również informacje o korzyściach wynikających z jego zastosowania oraz piktogramy odwołujące się do najważniejszych cech danego wyrobu. To wszystko na froncie. Na odwrocie natomiast zarezerwowano miejsce m.in. na opis produktu, najważniejsze specyfikacje czy wskazówki dotyczące jego użycia, a także rekomendowane zastosowania. Nowe opakowania kolorystycznie odnoszą się do właściwej sobie rodziny produktowej, dzięki czemu utrzymany zostanie spójny wizerunek całej architektury asortymentowej marki.
– Projektując nowe opakowania celowaliśmy w lepszy komfort użytkowania naszych produktów oraz wygodę robienia zakupów, poprzez poprawę czytelności worków i ułatwienie szybkiego rozpoznania przeznaczenia oraz sposobu zastosowania produktu – mówi Aleksandra Gilewska, Marketing Manager w Baumit Polska. – Nowy design worków to także odpowiedź na coraz silniejszy trend sprzedaży w kanale DIY. Wylewki betonowe, masy samopoziomujące, betony to materiały, którymi oprócz fachowych wykonawców coraz częściej zainteresowani są również prywatni inwestorzy, decydujący się przeprowadzić remont we własnym zakresie. Mamy nadzieję, że nowa koncepcja opakowań z jednej strony poprawi identyfikację produktu w marketach budowlanych i uprości obsługę zamówień, z drugiej ułatwi wykonawcom i inwestorom wybór najwłaściwszego rozwiązania – dodaje.
www.baumit.com
www.facebook.com/BaumitPolska