Architektura | Design | Budownictwo
Szukaj:
 
 

ISOVER ponownie numerem 1 w opinii klientów

Informacje...

2019-02-26  Autor: Autor zewnętrzny   Źródło: Autor zewnętrzny   Kategoria: Wiadomości z kraju

Jakość, trwałość, skuteczność i niezawodność to najczęściej wskazywane cechy produktów ISOVER w badaniu przeprowadzonym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości. Marka materiałów izolacyjnych zajęła I miejsce w kategorii „Systemy dociepleń”. Złote Godło programu trafiło do ISOVER po raz 7. z rzędu!

Blisko co czwarta osoba biorąca udział w badaniu prowadzonym na potrzeby programu Konsumencki Lider Jakości wskazała ISOVER jako markę polecaną w kategorii „Systemy dociepleń”. Główne skojarzenia ankietowanych związane z materiałami izolacyjnymi z Gliwic to: „niezawodność”, „bezpieczeństwo”, „ciepły dom” oraz „lider jakości”. W uzasadnieniach respondentów dominowały stwierdzenia, że jest to „marka, która dostarcza najlepsze jakościowo produkty”, „poleca je wielu znanych mi fachowców”, „niesamowicie trwałe, skuteczne i niezawodne”, jak również opinie „mam doświadczenie z różnymi systemami dociepleń i zdecydowanie polecam ISOVER”. Znajomość marki wśród respondentów była na poziomie 26,5%.

– Pierwsze miejsce w rankingach powstających na podstawie opinii konsumentów jest zawsze ogromnym wyróżnieniem dla marki. Kiedy złoty medal otrzymuje się po raz siódmy z rzędu, jak ma to miejsce w przypadku Złotego Godła w programie Konsumencki Lider Jakości, satysfakcja jest ogromna. Potwierdza to, że konsumenci od lat mają zaufanie do marki ISOVER, jakości naszych produktów i serwisu – podsumowuje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Głównym celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania prowadzone są metodą kwestionariuszową (badanie eksperckie, pilotażowe, face-to-face z konsumentami, ankieta pilotowana) oraz poprzez CAWI (za pośrednictwem kanału on-line). Analiza danych i wyniki dostarczają także informacji, dlaczego dane marki są wybierane przez klientów. Tegoroczna edycja została przeprowadzona na próbie 12100 ankietowanych. Program organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki – niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

ISOVER to czołowa marka wśród producentów wełny mineralnej na polskim rynku. W ofercie posiada szeroką gamę energooszczędnych produktów i rozwiązań izolacyjnych dedykowanych budownictwu ogólnemu oraz izolacjom technicznym stosowanym w przemyśle.

Wasze opinie


Dodaj komentarz:

Treść komentarza: Podpis:

captcha

Przepisz kod:


Jak wstawić obrazek lub link do komentarza?
Drogi Czytelniku W-A.pl - w komentarzach w W-A.pl możesz wstawić zarówno linki jak i obrazki z zewnętrznych serwerów.
Aby wstawić aktywny link wpisz przed nim znaki [www], a po nim [/www] np. [www]www.w-a.pl[/www]
Aby wstawić obrazek wpisz przed jego adresem znaki [img], a po nim [/img] np. [img]www.w-a.pl/obrazek.jpg[/img]
UWAGA: Szerokość "cytowanych" obrazków może wynosić maksymalnie 570 pikseli. Wszystkie większe formaty nie będą wyświetlane.
W razie pytań i problemów piszcie do nas portal(at)w-a.pl

Redakcja W-A.pl nie odpowiada za treść opinii wyrażanych przez internautów piszących na stronach W-A.pl

Wiadomości z kraju

W roli głównej: tynki ryflowane – projekt Akademika Student Depot

2021-05-17

7000 m2 powierzchni użytkowej, 8 kondygnacji, 341 pokoi hotelowych o wysokim standardzie, do tego rowerownia,… »

Nowe technologie pomagają firmom odnaleźć się w nowej rzeczywistości

2021-04-02

Pandemia COVID-19 wymusiła rozwój procesów digitalizacji w niespotykanym dotychczas tempie i… »

Zmienia się podejście do najmu mieszkań

2021-04-02

W Polsce od lat funkcjonuje przekonanie, że lepiej jest kupić mieszkanie na własność, a najem traktowany jest… »

 

 
 
Copyright by W-A.pl 2002 - 2024 W-A.pl Projekt i wykonanie .apeiro