Zaprojektowany przez studio architektoniczne 81.WAW.PL showroom marki RuckZuck został laureatem nagrody „Luksusowa Marka Roku”, która od pięciu lat przyznawana jest na specjalnej gali przez redakcję kwartalnika „Osobowości i Sukcesy”. Twórcy tego prestiżowego magazynu docenili nowoczesność i unikatowość zaprojektowanego przez 81.WAW.PL sklepu, który poprzez swoją multimedialność wyznaczył nowe trendy w branży.
Podczas gali doceniono między innymi osobowość roku, sukces roku oraz właśnie luksusową markę Anno Domini 2014. Tytuły te już od pięciu lat przyznawane są najlepszym produktom, usługom, markom i najbardziej charyzmatycznym osobowościom w polskim biznesie i kulturze. Jak przyznali organizatorzy, na gali rozdano statuetki markom, które w tym roku zaproponowały najbardziej luksusowe, wykwintne i ekskluzywne produkty oraz usługi.
Dzięki otrzymanej nagrodzie, zaprojektowany przez 81.WAW.PL showroom może być wymieniany jednym tchem z laureatami nagrody z lat poprzednich, czyli takimi firmami i osobowościami, jak: Batycki, Dr Irena Eris, Eva Minge, Clarena, Roncato, Hotel Krasicki, Stowarzyszenie Hoteli Historycznych, Volvo, Gosia Baczyńska, Wittchen, Renault, Tomasz Jacyków, MUSES Urbańska & Komornicka, Ghelamco, DQ Vodka, Pure Sky Club, Hawker Beechcraft, czy Pako Lorente.
Warszawski showroom niemieckiej marki RuckZuck, to połączenie najnowszej techniki, multimediów i wysmakowanego wystroju wnętrza, zaprojektowanego przez projektantów z 81.WAW.PL. RuckZuck jest jedną z największych europejskich sieci sprzedaży paneli podłogowych, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych i materiałów wykończeniowych. Renoma firmy wymagała więc wyjątkowo zaprojektowanego wnętrza.
- Głównym celem było odpowiednie wyeksponowanie produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znaleźć wszystko to, co ich interesuje. Projektując salon postawiliśmy więc na jasny i klarowny podział wnętrza – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.
Kolorystyka i materiały, jakimi wykończono showroom jasno wskazują, że architekci postawili na nowoczesność i szyk. Na pierwszy plan wybijają się dwie przeciwstawne barwy – czerń, jako tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi oraz biel, która stanowi centralny punkt wnętrza.
- Głównym akcentem ekspozycji salonu są boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor, stojący w tylnej części sklepu. Jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było. To innowacja w naszym kraju – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu.
Nowy kierunek nagrodzony
Showroom RuckZuck to nowe rozwiązania i standardy na polskim rynku. Najjaskrawszym przykładem jest multimedialny rzutnik, który w specjalnie zaciemnionym pomieszczeniu wizualizuje klientom dowolny rodzaj paneli podłogowych w skali 1:1.
- W bocznych częściach boksu znalazło się także dodatkowe miejsce na ekspozycję listew łączących, sztukaterii oraz próbek fornirów. W pozostałych kubikach umieszczono ladę oraz konfigurator wnętrz, w którym znajdują się iPady z oprogramowaniem pozwalającym na wyposażenie swojego wnętrza w produkty dostępne w sklepie. Stworzona w ten sposób aranżacja jest wyświetlana na ekranie TV - opowiada Grudziąż.
Otrzymana przez ten projekt nagroda i statuetka „Luksusowej Marki Roku” potwierdza jedynie, że obrany przez 81.WAW.PL kierunek w projektowaniu showroomów jest słuszny i zauważany przez ludzi ceniących szyk, elegancję i luksus. Połączenie klasyki i nowoczesności można więc uznać za nowy trend, który w najbliższych latach powinien ewoluować.