W kwietniu rozpoczyna się Pierwszy Ogólnopolski Konkurs Quest3D organizowany przez portal www.quest3d.info.
Z uwagi na uczestników konkursu, dzieli się on na dwie kategorie:
Pierwsza, adresowana jest do pasjonatów grafiki 3D (np. architektów, informatyków, programistów).
Opiera się ona na realizacji w programie Quest3D dowolnie zinterpretowanego tematu, jakim jest szeroko pojmowana architektura (rozwiązania budowlane, środowiska użytkowe dla gier, budowle przyszłości, przeszłości, fantazje architektoniczne, praktyczne rozwiązania branżowe...).
Druga, skierowana jest do pasjonatów słowa oraz rozwiązań marketingowych. Polega na opracowaniu koncepcji innowacyjnego wykorzystania programu Quest3D w nowych mediach. Przykładowo jako sposobu na nietypową reklamę, promocję przez Internet, AdvertGaming, ciekawe zastosowania dla architektury. Tutaj organizatorzy pozostawiają uczestnikom konkursu dowolność w sposobie realizacji. Może być to praca pisemna, prezentacja multimedialna, metaplan, własnoręcznie wykonana broszura...
W konkursie mogą brać udział zarówno pojedyncze osoby jak i zespoły. Nie ma też ograniczeń wiekowych. Oceniany będzie pomysł, estetyka wykonania, w pierwszej kategorii również wydajność stworzonej aplikacji czy efektywne wykorzystanie możliwości Quest3D, zaś w drugiej – sposób przedstawienia pomysłu oraz rzeczywiste możliwości realizacji projektu.
Pierwszym krokiem, aby wziąć udział w konkursie jest rejestracja uczestników na stronie www.quest3d.info/forum. Warto, ponieważ organizatorzy przewidzieli atrakcyjne nagrody. Honorowy patronat nad konkursem objął Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej oraz Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych.
Konkurs zakończy się w grudniu bieżącego roku uroczystą galą, połączoną z prezentacją prac konkursowych.
Więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora: www.quest3d.info.
Wasze opinie
Dodaj komentarz:
Jak wstawić obrazek lub link do komentarza?
Drogi Czytelniku W-A.pl - w komentarzach w W-A.pl możesz wstawić zarówno linki jak i obrazki z zewnętrznych serwerów.
Aby wstawić aktywny link wpisz przed nim znaki [www], a po nim [/www] np. [www]www.w-a.pl[/www]
Aby wstawić obrazek wpisz przed jego adresem znaki [img], a po nim [/img] np. [img]www.w-a.pl/obrazek.jpg[/img]
UWAGA: Szerokość "cytowanych" obrazków może wynosić maksymalnie 570 pikseli. Wszystkie większe formaty nie będą wyświetlane.
W razie pytań i problemów piszcie do nas portal(at)w-a.pl
Redakcja W-A.pl nie odpowiada za treść opinii wyrażanych przez internautów piszących na stronach W-A.pl