Reklama jest podstawą funkcjonowania każdej firmy. Bez odpowiedniej reklamy, przy bardzo dużej konkurencji na rynku, żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie generować zadowalających zysków. Warto jednak bardzo dokładnie przemyśleć, jaka reklama będzie najkorzystniejsza dla profilu prowadzonej działalności. Wybór najodpowiedniejszej reklamy zależy od tego co produkuje, bądź wytwarza firma, oraz od tego na jakiej przestrzeni działa oraz jakie posiada plany rozwoju.
Przy obecnym rozwoju wszelkich technologii, reklama usług staje się znacznie prostsza, aniżeli jeszcze kilkanaście czy kilka lat temu. Internet stał się medium, które każdego dnia odwiedza ogromna liczba użytkowników, zainteresowana bardzo różnymi usługami i produktami. Aby do nich trafić, niezbędne staje się stworzenie własnej przestrzeni w sieci, a więc strony internetowej, ale oprócz tego można zdecydować się także na takie formy reklamy, które przez długi czas dostępne były tylko dla największych przedsiębiorstw - wszelkich filmów reklamowych.
Do form video, które pośrednio lub bezpośrednio reklamują firmę należą:
- filmy promocyjne,
- filmy PR,
- spoty reklamowe,
- reportaże,
- prezentacje,
- filmy wizerunkowe,
- filmy konferencyjne,
- filmy szkoleniowe,
- filmy instruktażowe.
Jak widać, większość z nich to dość tradycyjne metody, jednak przedstawiane w zupełnie nowym medium - w sieci. W tego typu produkcjach, najważniejsze są: pomysł, jakość, ale także wszelkie działania montażowe. Pomysł to przede wszystkim dobrej jakości scenariusz, który poprawiany i wzbogacany jest do skutku, a jakość zależy przede wszystkim od sprzętu na jakim wykonuje się nagranie. Bardzo dużą uwagę należy jednak zwrócić na obróbkę gotowego już materiału, gdyż wtedy nadawany jest ostateczny kształt. Kiedy postropodukcja wdraża swoje działania, film nabiera specyficznego charakteru - może być dowolnie skracany, a także wzbogacany przez animacje, wszelkie efekty wizualne oraz dźwiękowe, a wszystko po to, by odbiorca był zadowolony, a film przyniósł oczekiwany rezultat. Postrodukcja jest jedną z najważniejszych części tworzenia reklamy video, dlatego warto dokładnie zapoznać się z umiejętnościami osoby, której to zadanie powierzamy.
Gdzie szukać specjalistów?
Mając do wyboru tyle możliwości reklamy video, oraz innych bardzo często wykorzystywanych w sieci, nasuwa się pytanie; gdzie znaleźć odpowiednich fachowców, którzy wykonają moją reklamę? Rozwój Internetu w znacznym stopniu przyczynił się także do zwiększenia zainteresowaniem różnymi formami reklamy; pojawiło się wielu nowych grafików, operatorów, fachowców od pisania scenariuszy, a więc copywriterów. Znaczenie rozszerzyło się także pole dla montażystów, dla których wcześniej praca zarezerwowana była tylko przy produkcjach filmowych, serialowych czy teledyskach. Obecnie otwiera się wiele agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz studiów nagrań, gdzie młodzi, profesjonalni fachowcy, pełni pomysłów i inspiracji, tworzą projekty na bardzo wysokim poziomie, które mocno trafiają do odbiorców. Zwłaszcza w większych miastach tj. Warszawa, znalezienie odpowiedniej firmy lub agencji, nie powinno być kłopotem.
Postprodukcja Warszawa KrotkieFormy.pl to profesjonalne usługi filmowania reklamowego, wizerunkowego oraz instruktażowego. Nieszablonowe pomysły i oryginalne wykonania tylko z nami! |