Ukazał się pierwszy numer magazynu 'UNIQUE', opisującego świat luksusu. Jest to pismo skierowane do osób ceniących nie tylko wartość przedmiotów, ale także ich historię. Zerowy numer magazynu ukazał się na początku tego roku i spotkał się z zainteresowaniem czytelników i reklamodawców.
„UNIQUE” oferuje czytelnikom materiały dziennikarskie poświęcone dobrom luksusowym i wszystkiemu, co odpowiada najbardziej wymagającym gustom.
W pierwszym numerze „UNIQUE” można poznać m.in. historię kariery jednego z najwybitniejszych tancerzy świata Michaiła Barysznikowa i odkryć fenomen jego popularności. Audiofile znajdą interesujący materiał na temat płyt winylowych i dowiedzą się, ile te czarne krążki mogą być warte. Kobiety ceniące sobie oryginalność i najwyższą jakość mogą dowiedzieć się, w jaki sposób można zostać właścicielką perfum wyprodukowanych na indywidualne zamówienie, a także mogą poznać historię włoskich marek, które zawładnęły showiznesem. Wielbiciele wysublimowanych trunków poznają historię szampana, który został wymyślony przez mnicha, ale rozsławiony przez… kobietę lekkich obyczajów. Czytelnicy zainteresowani tradycyjnymi czterema kółkami mogą z kolei przeczytać o polskich powozach, które cieszą się wyjątkową popularnością wśród koronowanych głów współczesnej Europy.
Grupę docelową „UNIQUE” stanowią ludzie zamożni, którzy wysoko oceniają swoją sytuację materialną i optymistycznie prognozują przyszłość. Magazyn kierowany jest do osób o dużej sile nabywczej, którzy są konsumentami produktów markowych i luksusowych, chętnie inwestują w swoje hobby, podróżują po całym świecie oraz przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości produktów i usług.
„UNIQUE” ukazuje się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy i rozpowszechniany jest bezpłatnie, wyłącznie w dystrybucji bezpośredniej (wśród prenumeratorów „Dobrego Wnętrza”, „Żagli”, „ARCHITEKTURY-murator” i „Podróży”).