W niedzielę, 1 września o godz. 16:00 DOMO+ pokaże premierowy odcinek autorskiej produkcji stacji „Home staging - mieszkania do sprzedania”, pierwszej polskiej serii w pełni poświęconej profesjonalnemu przygotowywaniu mieszkań i domów do sprzedaży lub wynajmu. Jesienią widzowie stacji obejrzą sześć nowych odcinków programu.
„Home staging - mieszkania do sprzedania” to pierwsza polska produkcja o niezwykle popularnej na świecie usłudze home stagingu, która w USA znana jest już od lat 70. XX wieku. Home staging to angielski termin oznaczający profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży.
Co tydzień, prowadząca program profesjonalna home stagerka i ekspertka ds. rynku nieruchomości, Maria Semczyszyn zaprosi widzów DOMO+ do mieszkań i domów, których właściciele mają problem ze sprzedażą lub wynajmem. Dzięki specjalnemu wystrojowi wnętrz, wstawieniu nowych mebli, dekoracjom i strategii promocji udaje się znacznie podnieść wartość nieruchomości i tym samym sprzedać lub wynająć ją z większym zyskiem.
- Najciekawsze przypadki nieruchomości to te wymagające niestandardowego pomysłu, a także dużej metamorfozy. Do programu wybraliśmy sześć różnych nieruchomości, w tym mocno zdewastowane przez najemców czteropokojowe mieszkanie; kawalerkę, która ma być wynajmowana w systemie hotelowym i dom wybudowany na sprzedaż przez początkującego dewelopera. Łatwo nie było, ale efekty są spektakularne - mówi prowadząca program Maria Semczyszyn.
Widzowie DOMO+ mogli dotąd śledzić metamorfozy wnętrz, będące efektem home stagingu w produkcjach zagranicznych, takich jak „Cudotwórcy”, „Styliści wnętrz” czy „Tatiana sprzeda wszystko”. Są to jedne z najchętniej oglądanych programów stacji. „Home staging - mieszkania do sprzedania” to autorska seria DOMO+, mająca na celu przybliżenie Polakom tej powszechnej na Zachodzie branży.