Architektura | Design | Budownictwo
Szukaj:
 
 

Kupujemy oczami

Informacja Prasowa

2013-09-06  Autor: Alicja Kowalska   Źródło: Międzynarodowe Targi Szczecińskie Sp. z o. o.   Kategoria: Wiadomości z kraju

Co tak naprawdę przyciąga klienta: produkt, czy ładne opakowanie? Tego postarają się dowiedzieć uczestnicy seminariów z cyklu „Wnętrza dla biznesu” organizowanych w ramach tegorocznych Tragów Wszystko dla Domu+ wnętrza komercyjne. M.in. o tym co ma wspólnego neuromarketing z wyposażaniem wnętrz biurowych, jak powinien wyglądać sklep, aby zachęcał a nie odstraszał opowiedzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński.

Wykłady poświęcone aranżacji wnętrz komercyjnych to oferta Międzynarodowych Targów Szczecińskich – organizatora 22. Targów Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne skierowana do projektantów. Co ważne, są one bezpłatne dla zwiedzających targi i wymagają jedynie wcześniejszych zapisów (zapisy od 9 września na stronie www.mts.pl).

Seminaria poprowadzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński. Pierwszy z nich jest specjalistą z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu, wykładowcą na krajowych i zagranicznych targach branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu. Drugi to specjalista od Visual Merchandisingu, autor licznych publikacji z tej dziedziny, współpracujący z wieloma firmami jako konsultant, doradca i szkoleniowiec.

Wśród podejmowanych zagadnień: tajniki neuromarketingu, 5 sekretów aranżacji profesjonalnego biura oraz techniki skutecznej komunikacji w biznesie. Będzie też o sposobach wpływu na klienta poprzez aranżację przestrzeni handlowych i zasadach przygotowywania profesjonalnej wystawy. Słuchacze seminariów dowiedzą się też jak w nadmiarze informacji dostępnych w Internecie znaleźć najbardziej wiarygodną, aktualną, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb wiedzę o trendach w wyposażeniu wnętrz i umiejętnie z niej korzystać.

Na zakończenie seminariów wykład wprowadzający w najnowsze trendy na wiosnę i lato 2014. Prezentacja przygotowana przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku da słuchaczom dostęp do wiedzy, jaką inni poznają dopiero w przyszłym roku.

Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne
4-6.10.2013
Centrum Wystawowe Międzynarodowych Targów Szczecińskich
ul. Struga 6-8
www.mts.pl

Targi Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne
4-6.10.2013
Centrum Wystawowe Międzynarodowych Targów Szczecińskich
ul. Struga 6-8
www.mts.pl

Wasze opinie


Dodaj komentarz:

Treść komentarza: Podpis:

captcha

Przepisz kod:


Jak wstawić obrazek lub link do komentarza?
Drogi Czytelniku W-A.pl - w komentarzach w W-A.pl możesz wstawić zarówno linki jak i obrazki z zewnętrznych serwerów.
Aby wstawić aktywny link wpisz przed nim znaki [www], a po nim [/www] np. [www]www.w-a.pl[/www]
Aby wstawić obrazek wpisz przed jego adresem znaki [img], a po nim [/img] np. [img]www.w-a.pl/obrazek.jpg[/img]
UWAGA: Szerokość "cytowanych" obrazków może wynosić maksymalnie 570 pikseli. Wszystkie większe formaty nie będą wyświetlane.
W razie pytań i problemów piszcie do nas portal(at)w-a.pl

Redakcja W-A.pl nie odpowiada za treść opinii wyrażanych przez internautów piszących na stronach W-A.pl

Wiadomości z kraju

W roli głównej: tynki ryflowane – projekt Akademika Student Depot

2021-05-17

7000 m2 powierzchni użytkowej, 8 kondygnacji, 341 pokoi hotelowych o wysokim standardzie, do tego rowerownia,… »

Nowe technologie pomagają firmom odnaleźć się w nowej rzeczywistości

2021-04-02

Pandemia COVID-19 wymusiła rozwój procesów digitalizacji w niespotykanym dotychczas tempie i… »

Zmienia się podejście do najmu mieszkań

2021-04-02

W Polsce od lat funkcjonuje przekonanie, że lepiej jest kupić mieszkanie na własność, a najem traktowany jest… »

 

 
 
Copyright by W-A.pl 2002 - 2024 W-A.pl Projekt i wykonanie .apeiro