Polbruk motywuje młodych projektantów oraz wspiera proces rewitalizacji miast

Informacja Prasowa

07-08-2013  Autor: Monika Makowska-Jarosz   Źródło: Polbruk S.A.   Kategoria: Konkursy, nagrody

12 lipca 2013 r., podczas Koncertu Tenorów, odbyła się w Ciechocinku uroczysta gala wręczenia nagród kończąca uruchomiony w 2012 r. konkurs „KIERUNEK CIECHOCINEK”, którego organizatorem była firma Polbruk S.A. i Gmina Miejska Ciechocinek.

Młodzi designerzy, w tym studenci architektury, budownictwa, inżynierii lądowej oraz kierunków pokrewnych, stanęli w 2012 r. przed wyzwaniem stworzenia rzeczywistego projektu przestrzeni miejskiej w Ciechocinku. Zadanie wymagało uwzględnienia materiałów z kolekcji Polbruk.  Dla ułatwienia, każdy uczestnik miał możliwość skorzystania z katalogu produktów firmy Polbruk oraz biblioteki CAD, znajdujących się na stronie www.polbruk.pl. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 20 prac nadesłanych z uczelni z różnych regionów Polski. Zwycięski projekt zostanie niebawem zrealizowany przez Gminę Miejską Ciechocinek.


Laureaci odebrali nagrody i wyróżnienia z rąk Pana Aleksandra Szyszko, Prezesa Zarządu Polbruk S.A. oraz Pana Leszka Dzierżewicza, Burmistrza Ciechocinka. Pierwsze miejsce zajęli - Radosław Kielak i Paweł Wyżyński – studenci V roku Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, drugie - Natalia Moskalik i Małgorzata Kujawska – studentki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, trzecie - Weronika Krauze i Kacper Kępiński – studenci Politechniki Krakowskiej, czwarte - Michał Kucharski – student Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz piąte - Małgorzata Chamera i Rafał Mgłosiek – studenci Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

„Organizacja zakończonego sukcesem, tak dużego przedsięwzięcia, nie byłaby możliwa, gdyby nie wieloletnia, ścisła współpraca naszej firmy z Gminą Miejską Ciechocinek. Kampania „Kierunek Ciechocinek” to przede wszystkim chęć wspierania i edukowania przez Polbruk młodych talentów w dziedzinie projektowania i zagospodarowania przestrzeni miejskich, promowania i budowania świadomości marki wśród przyszłych architektów. To również swoisty wkład naszej firmy w podnoszenie atrakcyjności terenów miejskich, gdzie kostka marki Polbruk stanowi estetyczne wykończenie najbardziej reprezentacyjnych punktów polskich miejscowości” – podsumowuje Aleksander Szyszko, Prezes Zarządu Spółki Akcyjnej Polbruk. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma Polbruk S.A. to ogólnopolski producent kostki brukowej oraz wyrobów drogowych, działający na rynku od 20 lat (początkowo B-Complex, potem Polbet B-Complex, przejmując po kolei zakłady od firm: Polbet, Jadar, Faelbud). Od 1998 roku jest częścią irlandzkiego koncernu budowlanego  CRH plc – jednego z największych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. Spółka obecnie oferuje ponad 400 produktów : od klasycznych, prostych wzorów i kształtów po wyszukane, niezwykle ozdobne formy. Produkty Polbruk sprzedawane są klientom indywidualnym w ponad 800 hurtowniach i składach budowlanych na terenie całego kraju. Ponadto firma dystrybuuje swoje wyroby poprzez sieci handlowe: PSB, Saint Gobain, Nomi czy Leroy Merlin.


Polbruk S.A.

Ul. Nowy Świat 16c

80-299 Gdańsk

www.polbruk.pl

 

 

 

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com