Kariera na światową skalę, uznanie w środowisku designu, możliwość współpracy ze znaną marką. To główne korzyści wynikające z uczestnictwa w organizowanym przez firmę ROCA, międzynarodowym konkursie Jump The Gap. Wszyscy zainteresowani udziałem muszą dokonać rejestracji swojego zgłoszenia na stronie internetowej Roca Polska. Termin rejestracji upływa 31 stycznia 2013 roku.
Jump The Gap to konkurs skierowany do młodych projektantów, studentów architektury oraz wzornictwa. Wszyscy, którzy zdecydują się wystartować w jego piątej edycji, będą musieli zmierzyć się z zadaniem polegającym na przedstawieniu kreatywnego i jednocześnie funkcjonalnego rozwiązania lub produktu przeznaczonego do przestrzeni łazienkowej. Designerzy i architekci, którzy nie ukończyli 35. roku życia, mają okazję nie tylko zaprezentować swoje projekty jury złożonemu z grona profesjonalistów o światowej sławie. Udział w konkursie to dla nich, przede wszystkim, duży krok na drodze rozwoju kariery zawodowej.
Pomysłodawcy konkursu podkreślają, że nadrzędnym celem Jump The Gap jest wspieranie zdolnych twórców otwartych na odważne, oryginalne pomysły.
Gorąco zachęcamy młodych projektantów i architektów do udziału w naszym konkursie. Zależy nam, by pomagać obiecującym designerom, którzy nie boją się prezentować nawet tych najbardziej odważnych rozwiązań. Doceniamy kreatywność i pasję, a najlepszym tego przykładem jest Michał Warykiewicz, laureat ubiegłorocznej edycji, który aktywnie współpracuje z nami do dziś. Liczymy na to, że zwycięzca piątej edycji również na stałe włączy się w działania naszej firmy – mówi Klaudia Bączek, Brand Communication & PR Coordinator polskiego oddziału ROCA.
Ubiegłoroczna, czwarta edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród Polaków. W gronie 11 finałowych projektów wyłonionych z 365 prac nadesłanych z 49 krajów aż 3 prace należały do polskich projektantów w tym ta najcenniejsza – zwycięska. Laureatem nagrody głównej został absolwent architektury Politechniki Krakowskiej – Michał Warykiewicz. Jego śmiały, innowacyjny projekt In & Out Shower – połączenie prysznica łazienkowego i ogrodowego – bezapelacyjnie zyskał uznanie jury. Wygrana w konkursie przerodziła się w spektakularny sukces młodego architekta. Warykiewicz zdobył wysoką nagrodę pieniężną w wysokości 5000 euro i, przede wszystkim, zyskał uznanie w międzynarodowym środowisku designerów. Ponadto, jako laureat tak prestiżowego konkursu, jak Jump The Gap, mógł wypromować swój projekt na szeroką, światową skalę. Ponadto, architekt rozpoczął współpracę z firmą ROCA Polska, która aktywnie wspiera jego twórczy rozwój.
Termin rejestracji do piątej edycji Jump The Gap upływa 31 stycznia, a udział w konkursie jest bezpłatny. By zgłosić swój udział należy wypełnić formularz dostępny na stronie www.jumpthegap.net. W konkursie można startować indywidualnie lub w dwuosobowych zespołach. Ważne, aby pamiętać, że członkowie grup powinni zarejestrować się osobno. Regulamin dopuszcza możliwość zaprezentowania przez autora wyłącznie jednego projektu.
Więcej informacji na temat konkursu Jump The Gap oraz regulaminu można znaleźć na stronie www.jumpthegap.net.
Informacje o firmie ROCA
ROCA oferuje produkty wyposażenia łazienki, kładąc nacisk na ich design i funkcjonalność. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej – ceramika, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, meble łazienkowe oraz dodatki, i płytki ceramiczne. Firma zatrudnia 21 100 pracowników, posiada 76 zakładów produkcyjnych i jest obecna w ponad 135 krajach na całym świecie. ROCA jest światowym liderem w swojej branży. Grupa z hiszpańskim kapitałem dominuje nie tylko na rynkach Europy, lecz także Ameryki Łacińskiej, w Indiach i Rosji. Z sukcesem działa też w Chinach, na Bliskim Wschodzie oraz wielu krajach Azji i Afryce.
www.roca.com