RetailShow 2012 - największa impreza B2B sektora retail w Polsce W listopadzie 2012 r. odbędzie się trzecia już edycja międzynarodowych targów branży retail w Polsce. Spodziewanych jest kilka tysięcy gości. Tegoroczną nowością będzie modelowy sklep „The Perfect Store 2012”.
W dniach 21-22 listopada 2012 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI, odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu - RetailShow 2012. Jest to jedyna tego typu impreza w kraju adresowana do całego sektora retail: sieci handlowych, w tym sieci stacji paliw, zarządców i najemców centrów handlowych oraz dostawców wyposażenia, usług i technologii. Podczas dwudniowych targów zostanie zaprezentowana oferta ponad 150 firm z Polski i Europy. Wystawcy zaprezentują m. in. ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych, towarów FMCG.
Tegoroczną nowością będzie The Perfect Store 2012, czyli modelowy sklep zbudowany przez wystawców. W jednej wspólnej aranżacji firmy zaprezentują innowacyjne urządzenia, meble, wyposażenie i technologie dla handlu. Goście targów będą mieli okazję sprawdzić i wypróbować w praktyce wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia. Gotowy sklep o powierzchni 200 m2 będzie dostępny dla wszystkich odwiedzających.
Równolegle z targami odbędzie się konferencja Retail Congress 2012, podczas której eksperci z kraju i zagranicy omówią aktualne problemy i prognozy zmian na rynku handlu detalicznego w perspektywie aktualnej sytuacji w gospodarce światowej. Na koniec pierwszego dnia targów zostaną przyznane Nagrody Innowacje Handlu 2012 oraz nastąpi rozstrzygnięcie Konkursu POS Stars 2012, po którym odbędzie się Retail Afterparty 2012.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w dniu targów na recepcji targowej.
Trzecią edycję Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2012 porządkują strefy:
„Store Design” – obejmuje projektowanie sklepów, meble i regały sklepowe, meble chłodnicze, meble dla butików, aranżację, oświetlenie, meble magazynowe, strefę wejścia, organizację półki sklepowej.
„Retail technology” – obejmuje kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne, kolektory danych, RFID, CRM, systemy zabezpieczeń, kontrolę dostępu i rejestrację czasu pracy, obsługa płatności, systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej.
„Sales & Marketing” – obejmuje digital signage, materiały POS i display, e-commerce, systemy lojalnościowe, systemy geolokacyjne i liczenia klientów, systemy identyfikacji wizualnej, aromamarketing, audiomarketing, merchandising, systemy franczyzowe, produkty FMCG.
„Eqiupment & Service” – obejmuje wózki sklepowe, boksy kasowe, wózki magazynowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzacja i wentylacja, maszyny czyszczące, usługi outsourcingowe, finansowe, consultingowe i prawne, systemy parkingowe.
Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu - RetailShow 2012
21-22 listopada 2012 r.
Warszawskie Centrum EXPO XXI
Organizator: ECP Polska Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.retailshow.pl