Program armatur Gentle firmy Dornbracht uosabia jakość i funkcjonalność w spokojnej formie. Tę samą myśl wyraża także hasło stworzone specjalnie dla tej linii: „Everyday elegance”. Kolekcja obejmuje armatury do umywalek, bidetów, pryszniców i wanien – wszystkie dostępne w wersji z chromowaną powierzchnią.
Seria Gentle jest niewymuszona i praktyczna. Wyróżnia ją powściągliwość formy, wyraźne linie oraz przyjemność dotyku. Gentle naturalnie i elegancko wtapia się w codzienny architektoniczny kontekst. Poprzez spokój formy i wyraźne linie pozostawia wystarczająco dużo przestrzeni dla wyrażenia indywidualności w prywatnej łazience.
Uzupełnieniem serii armatur jest program produktów Gentle Accessoires, który obejmuje haczyki, wieszaki ręcznikowe, uchwyty na papier toaletowy, uchwyty do wanny, pojemniki na kosmetyki i uchwyty na mydło z kratką. Podobnie jak armatury, także akcesoria wyróżnia stonowane, naturalne wzornictwo, które harmonijnie wtapia się w otoczenie.
Wybrane produkty Accessoires dostępne są w wersji będącej połączeniem tworzywa sztucznego i chromu, pozostałe artykuły, podobnie jak armatury serii Gentle, mają powierzchnię z chromu. Do wyboru są cztery kolory tworzywa sztucznego, które podkreślają naturalną i dyskretną formę Accessoires: jasnoszary, kremowobiały, brązowoszary i czarny.
Autorem wzornictwa serii Gentle Accessoires jest architekt Matteo Thun, który zaprojektował także armaturę Gentle. Accessoires można łączyć z innymi seriami produktów firmy Dornbracht.
O firmie Dornbracht
Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z główną siedzibą w Iserlohn jest działającym na rynkach międzynarodowych, mającym korzenie firmy rodzinnej producentem wysokojakościowych armatur oraz akcesoriów łazienkowych i kuchennych o oryginalnym wzornictwie. Wysoko wykwalifikowani pracownicy oraz najnowocześniejsze technologie produkcji gwarantują jakość jak z manufaktury – na najwyższym poziomie.
Aby sprostać pozycji lidera innowacji, firma Dornbracht stale napędza postęp w dziedzinach technologii oraz produkcji.
Firma regularnie zdobywa międzynarodowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, a ponadto od 1996 roku wyróżnia się niesłabnącym zaangażowaniem w kulturę. Od 2006 roku ukazuje się publikacja „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” w edycji łazienkowej i kuchennej, która daje wyraz kulturotwórczemu znaczeniu firmy i prezentuje spektrum produktów marki Dornbracht. Ta publikacja, zarazem czasopismo i katalog, dokumentuje połączenie inspiracji, dialogu i innowacyjności – cech, które wyróżniają sposób myślenia i pracy w Dornbracht.