Agencja K2 przygotowała strategię oraz koncepcję kampanii wizerunkowej firmy Barlinek. Działania prowadzone w prasie i internecie będą wspierane aktywnościami z obszaru social mediów i e-PR.
Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces zmian, realizowanych od blisko roku w Barlinku. Celem zmian jest umocnienie pozycji lidera oraz wyróżnienie produktów marki na tle konkurencji. Kampania podkreśla najwyższą wartość produktów wykonanych z naturalnych surowców.
Agencja K2 odpowiada za koncepcję i przygotowanie projektów reklam prasowych, które ukażą się w wybranych tytułach wnętrzarskich nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Rumunii i na Ukrainie.
Wiodące hasło kampanii: „to naturalne“ podkreśla walory naturalnych, drewnianych podłóg. Motywem przewodnim kampanii jest seria zdjęć, jakby wyjętych z domowego archiwum, na których widoczna jest drewniana podłoga. Zdarzają się na niej sytuacje „z życia wzięte“, które są pretekstem do przedstawienia zalet prawdziwego drewna. Siłą pomysłu jest pokazanie podłogi w domu, który tętni życiem. Dodatkowym atutem są zdjęcia autorstwa jednego z najlepszych fotografów młodego pokolenia – Łukasza Ziętka.
W ramach kampanii agencja K2 zajmie się również poprowadzeniem fanpage’a tematycznego pt. „Drewno Forever”, który ruszy już w pierwszej połowie czerwca. Komunikacja skupiać się będzie wokół tematyki designu oraz wykorzystania drewna w dekoracji wnętrz.
Uzupełnieniem kampanii będą działania prowadzone w obszarze e-PR obejmujące artykuły sponsorowane i media relations.
Działania zostały rozpoczęte w połowie maja i potrwają do końca roku. K2 współpracuje z firmą Barlinek od początku tego roku. Kampania „To naturalne” stanowi pierwsze działanie przeprowadzone przez agencję dla tego klienta.
BARLINEK to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Firma odnosi znaczące sukcesy również za granicą - podłogi z logo marki można obecnie kupić już w 55 krajach na 5 kontynentach. Każda kolekcja produktów łączy w sobie wieloletnie doświadczenie ekspertów firmy, najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne oraz znajomość aktualnych trendów w zakresie aranżacji wnętrz. Barlinek jest również inicjatorem wielu programów dotyczących ochrony środowiska oraz edukacji ekologicznej.
Więcej informacji na: www.barlinek.com
***
K2 (www.k2.pl) jest największą agencją interaktywną w Polsce. Tworzy kampanie, które angażują we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie Internet, Mobile czy Social to nie dodatek, a serce działań marketingowych.
Od 15 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, wśród których są takie marki, jak: Coca-Cola, Grupa PZU, IKEA, LG Electronics, MTV, Play, czy Volvo.
K2 została najwyżej ocenianą agencją interaktywną w badaniu Grand Check 2011.