Konsumenci wybrali deskę barlinecką

Informacja Prasowa

19-04-2012  Autor: Mariola Sykuła   Źródło: Barlinek S.A.   Kategoria: Porady, produkty, technologie

Redakcja Forum Biznesu wyróżniła najlepsze na krajowym rynku produkty tytułem ''Dobry Produkt 2011 - Wybór Konsumentów''. Firma Barlinek została uhonorowana wyróżnieniem w kategorii podłóg.

Tytuł „Dobry Produkt” przyznawany jest na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich. Patronat nad badaniem oraz opiekę merytoryczną objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie jest realizowane na próbie 1000 respondentów, którzy wskazują marki i produkty najbardziej godne zaufania. Na podstawie największej liczby wskazań przyznawane są wyróżnienia w poszczególnych kategoriach.

„’Dobry Produkt 2011 – Wybór Konsumentów’, to jeden ze szczególnie cennych tytułów, jaki marka może otrzymać” – uważa Przemysław Hopfer, Dyrektor  Marketingu w Barlinek S.A. „Wyjątkową wartość mają dla nas wyróżnienia przyznawane przez konsumentów, gdyż stanowią one rekomendację dla oferowanych przez naszą firmę podłóg oraz świadczą o prawdziwym zaufaniu do marki” – dodaje Przemysław Hopfer.

„Dobry Produkt 2011” to projekt realizowany przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Redakcja Forum Biznesu z powodzeniem prowadzi programy o charakterze konkursowym, w wyniku których nagradzana jest m.in. najwyższa jakość usług i produktów.

Barlinek otrzymał w ostatnim czasie wiele nagród i wyróżnień, potwierdzających wysoką jakość i popularność oferowanych produktów. Spółka została wyróżniona m.in.  w konkursie Budowniczy Polskiego Sportu za ofertę podłóg sportowych, stosowanych w obiektach sportowych i rekreacyjnych oraz otrzymała nagrodę gospodarczą „Skrzydła 2011” od redakcji Echa Dnia za pelet drzewny - ekologiczne, stałe biopaliwo, cieszące się rosnącym uznaniem w wielu europejskich gospodarkach.

W grudniu 2011 r. spółka otrzymała  Złoty Laur Konsumenta w ogólnopolskim projekcie konsumenckim, wyłaniającym najpopularniejsze produkty i marki.

Spółka rokrocznie gości w ścisłej czołówce Rankingu Marek Budowlanych, prowadzonego przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku. Celem rankingu jest wyłonienie najlepszych marek budowlanych w Polsce, według firm wykonawczych, architektów i inwestorów. Barlinek jest uznawany za markę najbardziej rozpoznawalną na krajowym rynku w kategorii podłóg drewnianych.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com