Ruszyła nowa odsłona strony internetowej marki Barlinek. Pod adresem www.barlinek.com.pl dostępna będzie m.in. zaawansowana wyszukiwarka produktów, pełnoekranowa galeria inspiracji oraz aranżator wnętrz. Premiera strony to również okazja to zaprezentowania nowych linii produktowych oraz nowego nazewnictwa deski barlineckiej. Są to kolejne etapy zmian wizerunkowych, które realizuje marka.
Nowa strona internetowa posiada nowoczesny layout oraz szereg nowych, pomocnych funkcji, takich jak m.in. kalkulator produktowy, zaawansowana wyszukiwarka produktów, porady architekta, czy galeria inspiracji z funkcją trybu pełnoekranowego. Dodatkowo internauci mogą skorzystać z aranżatora wnętrz, ułatwiającego dobór podłogi do konkretnego stylu i kolorystyki wnętrza.
„Zakup podłogi to decyzja na lata, a w naszym portfolio znajdują się deski w naprawdę dużej ilości wzorów. Często trudno sobie wyobrazić jak dana podłoga będzie wyglądała we wnętrzu, która najlepiej podkreśli jego styl itd.” – mówi Piotr Twardowski, Marketing Specialist Barlinek S.A., odpowiadający za wdrożenie nowej strony marki. - „Dlatego zależało nam, aby dostarczyć naszym klientom narzędzia, które ułatwią i uprzyjemnią wybór oraz zagwarantują satysfakcję z dokonanego zakupu”.
Strona internetowa jest kolejnym etapem zmian wizerunkowych i organizacyjnych, które realizuje Barlinek. Zapoczątkowało je wprowadzenie nowego, odświeżonego logo, a obecnie realizowany jest proces wdrażania nowych linii produktowych oraz nowego nazewnictwa deski barlineckiej. Podłogi podzielone zostały na 3 linie: PURE, DECOR, LIFE, z których każda dedykowana jest konkretnej grupie docelowej. Równolegle, dotychczasowe techniczne nazwy poszczególnych desek, zastąpione zostały bardziej life-stylowymi i oddziałującymi na wyobraźnię klientów. Część z nich odnosi się bezpośrednio do Cudów Natury – najpiękniejszych zakątków naszej planety, podkreślając w ten sposób związek marki Barlinek ze środowiskiem naturalnym.
Ofertę uzupełnia Deska YOUNG – linia specjalistycznych podłóg dla dzieci oraz nagrodzona przez architektów tytułem Dobry Design 2012 kolekcja Smaki Życia. Oprócz tego w ofercie marki znajdują się również podłogi z deski litej, profesjonalne podłogi sportowe oraz szeroka gama akcesoriów około podłogowych.
”Barlinek jest liderem rynkowym, firmą z tradycjami i wieloletnim doświadczeniem. Nasze podłogi są ekologiczne i całkowicie naturalne – wykonane w 100% z drewna. Teraz, dzięki realizowanemu procesowi zmian, połączymy te wartości z bardziej nowoczesnym wizerunkiem – odpowiadającym designerskiemu charakterowi naszych kolekcji”. – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A.
Deska YOUNG – podłoga do kącików dla dzieci, szkół, przedszkoli i żłobków.
Deska YOUNG marki Barlinek to pierwsza na rynku drewniana podłoga dla dzieci. Dzięki otrzymanemu certyfikatowi trudnopalności może być ona stosowana nie tylko w prywatnych domach, ale także w obiektach komercyjnych i użyteczności publicznej, w tym m.in. przedszkolach i kącikach dla dzieci.
Podłoga jest miejscem, gdzie dzieci spędzają najwięcej czasu – raczkowanie, pierwsze kroki, zabawy itd. Dlatego Barlinek S.A. stworzył Deskę YOUNG, nowoczesną podłogę drewnianą, posiadającą cechy i parametry nadane z myślą o komforcie i bezpieczeństwie najmłodszych użytkowników:
-
Trwałość – lakier o podwyższonej odporności na ścieranie, rekomendowany do pomieszczeń komercyjnych. Możliwość kilkukrotnego cyklinowania w celu odświeżenia wyglądu podłogi.
-
Bezpieczeństwo - higiena i ochrona przed drobnoustrojami, bakteriami i grzybami dzięki rewolucyjnemu wykorzystaniu nanotechnologii w systemie Antimicrobial. Zastosowana technologia jest zgodna z dyrektywą Komisji Europejskiej dotyczącą bezpieczeństwa produktów w kontakcie z żywnością.
-
Antyalergiczność - 100% naturalnego drewna pokrytego bezpiecznymi lakierami, dzięki czemu podłoga nie alergizuje dziecka, nie gromadzi kurzu i nie sprzyja rozwojowi roztoczy.
-
Wzornictwo - 9 wyjątkowych wzorów: od klasycznych podłóg w kolorze naturalnego drewna po deski barwione na kolor niebieski, różowy lub zielony.
Dodatkowo testy palności wykonywane w niezależnym Instytucie Technologii Drewna sklasyfikowały Deskę YOUNG jako produkt trudnopalny z klasą Cfl—s1, co gwarantuje bezpieczeństwo i zgodność z wymogami przeciw-pożarowymi w budynkach użyteczności publicznej (w tym przedszkolach, szkołach, żłobkach oraz kącikach dla dzieci itp.) na terenie wszystkich krajów UE i poza UE.
Szczegóły oraz lista punktów sprzedaży znajduje się na www.floorsforyoung.com. Inwestorów i architektów dodatkowo zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej im zakładki na www.barlinek.com.pl. Produkt posiada pozytywną opinię Komitetu Ochrony Praw Dziecka, organizacji, która od lat działa na rzecz świata przyjaznego najmłodszym.
Pomysłodawcą i twórcą Deski YOUNG jest Barlinek S.A., jeden z wiodących producentów podłóg drewnianych na świecie. Barlineckie podłogi zdobią już m.in. salony ekskluzywnej wnętrzarskiej sieci BoConcept, fitnessclubów PURE (linia podłóg sportowych Barkiet Sport) oraz pierwszych w Polsce salonów marek GAP i MUJI. Zobaczyć je można również m.in. w Teatrze Polonia, Muzeum Narodowym we Wrocławiu, a także wielu hotelach, biurowcach i innych obiektach komercyjnych oraz użyteczności publicznej. Na parkiecie z Barlinka rozgrywane są również Turnieje Tańca Cin&Cin Polish Cup.