Miesięcznik „Meble Plus” (na rynku wydawniczym od 15 lat) zaprasza na panel dyskusyjny z cyklu „Salon Mebli Plus”, który odbędzie się podczas targów „Meble Polska” w Poznaniu, we wtorek 6 marca o godzinie 11, na scenie między pawilonami 6, 6A, 7, 7A w tzw. czteropaku.
Salon Mebli Plus” to cykl spotkań w gronie osób z branży meblowej – przedstawicieli producentów, salonów meblowych, stowarzyszeń i instytucji współpracujących z branżą. Panele dyskusyjne, których tematyka dotyczy aktualnych spraw i problemów branży, odbywają się zarówno na targach meblowych w Poznaniu, jak i podczas Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie. Spotkania organizowane są przez miesięcznik „Meble Plus” od 2009 roku.
Temat najbliższego panelu w Poznaniu to „Jak zwiększyć sprzedaż mebli na polskim rynku?”. Dyskutanci spróbują w nim odpowiedzieć między innymi na pytania: Dlaczego spadają wydatki Polaków na meble? Jaka jest rola sklepu meblowego? Kto lepiej sprzedaje meble: producent czy handlowiec? Czy i w jaki sposób powinniśmy edukować klienta?
Spotkanie poprzedzi prezentacja wyników badania rynku, przeprowadzonego specjalnie na potrzeby dyskusji. Panel poprowadzą: dr inż. Tomasz Wiktorski, właściciel agencji badań rynku B+R Studio, ekspert Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli i Beata Michalik – redaktor naczelna miesięcznika „Meble Plus”.
Osoba do kontaktu: Beata Michalik, tel. 85 65 39 000, bmichalik@publikator.com.pl