Szczecin: KONKURS NA OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO - PRZESTRZENNEJ ZAGOSPODAROWANIA ALEI PAPIEŻA JANA PAWŁA II I ZABUDOWY KWARTAŁÓW PRZYLEGŁYCH W REJONIE PLACU LOTNIKÓW I PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO W SZCZECINIE
Szczecin: KONKURS NA OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO - PRZESTRZENNEJ ZAGOSPODAROWANIA ALEI PAPIEŻA JANA PAWŁA II I ZABUDOWY KWARTAŁÓW PRZYLEGŁYCH W REJONIE PLACU LOTNIKÓW I PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia BZP: 286220 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Szczecin
Wydział Rozwoju Miasta
pl. Armii Krajowej 1
70 - 465 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
tel. 91 424 58 19, faks 91 424 58 20.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl, www.bip.um.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: KONKURS NA OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO - PRZESTRZENNEJ ZAGOSPODAROWANIA ALEI PAPIEŻA JANA PAWŁA II I ZABUDOWY KWARTAŁÓW PRZYLEGŁYCH W REJONIE PLACU LOTNIKÓW I PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO W SZCZECINIE.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu: Przedmiotem konkursu jest opracowanie przez Uczestników konkursu koncepcji programowo - przestrzennej zabudowy i zagospodarowania terenu położonego w centralnej części Szczecina w rejonie ulic: Al. Papieża Jana Pawła II, Kaszubskiej, Małopolskiej, Obrońców Stalingradu, Pl. Żołnierza Polskiego i Al. Wyzwolenia oraz przeniesienie prawa do wybranej przez Sąd Konkursowy pracy konkursowej. Powierzchnia terenu objętego konkursem wynosi ok. 4,3 ha.
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.23.00.00-9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, a także w.w. podmioty występujące wspólnie, spełniające warunki określone w Regulaminie konkursu, zwane dalej Uczestnikami konkursu, oraz które złożą w odpowiednim terminie Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie wraz z niezbędnymi załącznikami określonymi w Regulaminie. 2. O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się Uczestnicy konkursu, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, 2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu konkursu, 3) posiadania w składzie zespołu architekta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń lub urbanistę przynależnego do Okręgowej Izby Urbanistów (zaświadczenie / oświadczenie o wpisie na listę członków OIU). W przypadku Uczestnika mającego swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, równorzędne wykształcenie, wiedzę i doświadczenie, 4) braku wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1. ustawy PZP. 3. W konkursie nie mogą uczestniczyć lub współpracować z Uczestnikami konkursu osoby, które: 1) wchodzą w skład Sądu Konkursowego, 2) biorą bezpośredni udział w organizowaniu konkursu, 3) są pracownikami Zamawiającego lub działają w konkursie, jako jego przedstawiciele oraz wszystkie inne osoby, które zgodnie z zapisami art.17 ustawy PZP podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
1. Kompozycja przestrzenna, w tym umiejętność powiązania z układem istniejącym - 25
2. Wartość form architektonicznych w tworzeniu nowej jakości struktury zabudowy kwartałów - 25
3. Reprezentacyjność wykreowanej przestrzeni publicznej oraz jej powszechna dostępność - 25
4. Efektywność zagospodarowania terenu - 25
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
Dostępny do dnia: 30.12.2011, godzina 15:30.
Miejsce: www.szczecin.pl/konkursy
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data: 26.09.2011, godzina 15:30.
Miejsce:
Wydział Rozwoju Miasta
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
pok. nr 404
(wejście od ul. Odrowąża, w dniach pn. - pt. w godz. 8:00 - 15:30).
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin: Do dnia 07/12/2011 do godz. 15:30 (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się termin dostarczenia jej do Organizatora konkursu).
Miejsce:
Wydział Rozwoju Miasta
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
pok. nr 404
(wejście od ul. Odrowąża, w dniach pn. - pt. w godz. 8:00 - 15:30).
IV.3) NAGRODY
Rodzaj i wysokość nagród: Nagrodami w konkursie są nagrody pieniężne:
1) I nagroda - 40 000,00 zł,
2) II nagroda - 30 000,00 zł,
3) III nagroda - 20 000,00 zł,
4) 3 wyróżnienia w wysokości po 5 000,00 zł, dla Uczestników, których prace zostaną wskazane przez Sąd Konkursowy.
Załączniki > > >
m. in. plansze graficzne:
Szczecin: KONKURS NA OPRACOWANIE KONCEPCJI PROGRAMOWO - PRZESTRZENNEJ ZAGOSPODAROWANIA ALEI PAPIEŻA JANA PAWŁA II I ZABUDOWY KWARTAŁÓW PRZYLEGŁYCH W REJONIE PLACU LOTNIKÓW I PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia BZP: 287438 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o konkursie.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 286220 - 2011 data 13.09.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Szczecin
Wydział Rozwoju Miasta
pl. Armii Krajowej 1
70-465 Szczecin
woj. zachodniopomorskie
tel. 91 424 58 19, fax. 91 424 58 20.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.2).
W ogłoszeniu jest:
Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data: 26.09.2011, godzina 15:30
Miejsce:
Wydział Rozwoju Miasta
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
pok. nr 404 (wejście od ul. Odrowąża, w dniach pn. - pt. w godz. 8:00 - 15:30).
W ogłoszeniu powinno być:
Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data:26.09.2011, godzina 15:30
Miejsce:
GMINA MIASTO SZCZECIN
WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA
URZĄD MIASTA SZCZECIN
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
W przypadku składania wniosku osobiście należy go dostarczyć pod adres:
Biuro Obsługi Interesantów
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
czynne codziennie w godzinach: 7:30-16:00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.3).
W ogłoszeniu jest:
Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin: Do dnia 07/12/2011 do godz. 15:30 (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się termin dostarczenia jej do Organizatora konkursu).
Miejsce:
Wydział Rozwoju Miasta
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
pok. nr 404 (wejście od ul. Odrowąża, w dniach pn. - pt. w godz. 8:00 - 15:30).
W ogłoszeniu powinno być:
Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin: Do dnia 07/12/2011 do godz. 15:30 (w przypadku przesyłki pocztowej liczy się termin dostarczenia jej do Organizatora konkursu).
Miejsce:
Wydział Rozwoju Miasta
Urząd Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
pok. nr 411b (SEKRETARIAT)
IV piętro, wejście od ulicy Odrowąża, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:30
(Prace konkursowe należy złożyć osobiście lub dostarczyć przesyłką kurierską).
Wasze opinie
2016-05-09 10:21:54 Michael Ko
Honestly, Sarah Jessica Parker\\\\\\\'s There, [url=http://www.michael-korsoutletonline.com/][b]Michael Kors Outlet Online[/b][/url] are, [url=http://www.coachpurses.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] certain bags that, [url=http://www.factorystoreonline.com/][b]Coach Factory Outlet Online[/b][/url] immediately, [url=http://www.coachfactoryoutlet-stores.us.com/][b]Coach Outlet Store[/b][/url] catch, [url=http://www.christianlouboutinoutletonline.us.com/][b]Christian Louboutin Outlet Online[/b][/url] your eye and are identifiable as [url=http://www.coachfactoryoutlet.org/][b]coach factory outlet[/b][/url] particular designer, [url=http://www.tomsoutlet.in.net/][b]Toms Outlet[/b][/url] off the bat. To, [url=http://www.coachoutletusaonline.us.com/][b]Coach Outlet Store Online[/b][/url] accomplish that, [url=http://www.valentinoshoesoutlet.us.com/][b]Valentino Shoes[/b][/url] some, enthusiasm [url=http://www.michaelkors-outletonline.us.com/][b]Michael Kors Outlet Online[/b][/url] brands, [url=http://www.michaelkorsoutletinc.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] use a classic [url=http://www.ray-bansunglasses.org/][b]ray-ban sunglasses[/b][/url] monogram, [url=http://www.wwwcoachfactoryoutlet.com/][b]www.CoachFactoryOutlet.com[/b][/url] others with, [url=http://www.onlinemichaelkorsoutlet.us.com/][b]Michael Kors Outlet Online[/b][/url] Michael Kors Outlet Clearance Sale. makes me like her shoes signature, [url=http://www.raybanssunglasses.us.com/][b]Ray ban Sunglasses[/b][/url] hardware, [url=http://www.coachoutletstore.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] and many have shapes that jump out, [url=http://www.outlet-michaelkors.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] immediately [url=http://www.coachfactoryoutletonlineco.us.com/][b]Coach Factory Outlet Online[/b][/url] as,[url=http://www.oakleysunglassesoutlets.us.org/][b]Oakley Sunglasses Outlet[/b][/url] for her own line of shoes!
brand icons; Prada prefers, [url=http://www.michaelkorsoutletco.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] the final, [url=http://www.coachfactoryoutletstore.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] option.During his 16-year, [url=http://www.coach-outletfactoryonline.us.com/][b]Coach Factory Outlet Online[/b][/url] tenure, [url=http://www.womens-jewelry.com/][b]Tiffany and co[/b][/url] at the helm of Louis Vuitton, [url=http://www.polosralphlauren.us.com/][b]ralph lauren outlet[/b][/url] Marc Jacobs tended to, [url=http://www.raybanoutlet.org/][b]ray ban outlet[/b][/url] experiment, [url=http://www.valentino.com.co/][b]valentino rockstud shoes[/b][/url] with [url=http://www.michaelkorsfactoryoutletonline.us.com/][b]Michael Kors Outlet Online sale[/b][/url] prints in a few, [url=http://www.marcbymarcjacobsoutlets.com/][b]Marc Jacobs Outlet[/b][/url] specific, [url=http://www.valentinorockstudshoes.us.com/][b]Valentino Rockstud Shoes[/b][/url] ways;, [url=http://www.hermesbirkinoutlet.us.com/][b]hermes birkin outlet[/b][/url] either [url=http://www.hermesbag.us.com/][b]Hermes bag[/b][/url] he went for, [url=http://www.michaelkorsoutletonlines.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] straightforward takes on [url=http://www.giuseppezanotti.us.org/][b]Giuseppe Zanotti[/b][/url] the brand\\\\\\\'s iconic,monogram and Damier The Fawn (sans chain)
[url=http://www.sacsportefeuilles.com/][b]Sac a main,sac celine,sac chanel,bracelet hermes,sac dior,sacoche homme prada[/b][/url]
patterns, or he brought in an art world titan to shake up the, monogram for a limited edition capsule collection.[url=http://www.cheapoakleysunglasses.com.co/][b]cheap oakley sunglasses[/b][/url] We, [url=http://www.ray-bansunglasses.us/][b]ray ban sunglasses[/b][/url] hear, [url=http://www.wwwcoachfactoryoutlet.com/][b]Coach Factory Outlet[/b][/url] the same, [url=http://www.oakleysunglasses.name/][b]oakley sunglasses[/b][/url] complaint from, [url=http://www.coachstores.us.com/][b]Coach Outlet Store Online[/b][/url] you, guys, [url=http://www.oakleyssunglassesoutlet.us.com/][b]Oakley Sunglasses Outlet[/b][/url] a lot: \\\\\\\"Ugh, [url=http://www.oakleyoutlet.name/][b]oakley outlet[/b][/url] this, [url=http://www.oakleysunglassesstore.us.com/][b]oakley sunglasses[/b][/url] bag is just trying to be a Birkin.Sometimes it feels [url=http://www.coachoutletstoresfactory.com/][b]coach outlet stores[/b][/url] like a fair, [url=http://www.marcbymarcjacobss.com/][b]marc by marc jacobs[/b][/url] assessment and other, [url=http://www.michaelkorsoutletonline.us.com/][b]Michael Kors Outlet Online[/b][/url] times, [url=http://www.louis-vuittonoutletonline.us.com/][b]Louis Vuitton Outlet[/b][/url] it feels like the [url=http://www.coachoutletonline.us/][b]coach outlet online[/b][/url] evidence is a, [url=http://www.coach-factoryoutletstore.us.com/][b]Coach Factory Outlet Online[/b][/url] little thin, but either way, [url=http://www.louis-vuittonoutletonline.us.com/][b]louis vuitton[/b][/url] you guys have picked, [url=http://www.michaelkorsoutlet.eu.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] up on something important-brands really are, [url=http://www.louisvuittonlv.us.com/][b]louis vuitton[/b][/url] turning,Check out all of that and more below, and for a continuously updated feed of the best sales, markdowns and coupons on the Internet, visit our Deals Page! [url=http://www.sacportefeuillespascher.com/][b]sac longchamp[/b][/url] out, [url=http://www.wwwcoachoutlet.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] a, [url=http://www.ray-ban.name/][b]ray-ban sunglasses[/b][/url] lot, [url=http://www.christianlouboutinoutlet.us.com/][b]christian louboutin outlet[/b][/url] of (at least, [url=http://www.beatsbydreheadphone.us.com/][b]beats by dre headphones[/b][/url] vaguely)
Birkinesque bags lately.Here\\\\\\\'s, [url=http://www.michaelkorsoutlet.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] something I, [url=http://www.valentinoshoesoutlet.com/][b]valentino shoes outlet[/b][/url] don\\\\\\\'t get to, [url=http://www.ray-ban-sunglasses.org/][b]ray-ban sunglasses[/b][/url] wax on about nearly, that assignment probably goes [url=http://www.rayban-sunglasses.org/][b]ray ban sunglasses[/b][/url] enough for my liking: Netflix celebrities., [url=http://www.raybanstoreonline.us.com/][b]ray ban sunglasses[/b][/url] If you\\\\\\\'re a, [url=http://www.michaelkorsoutlet.us.com/][b]michael kors[/b][/url] fellow, [url=http://www.coachoutletonlinesale.us.com/][b]Coach Outlet Online[/b][/url] cord-cutter, [url=http://www.oakleysunglasse.us.com/][b]Oakley Sunglasses[/b][/url] you\\\\\\\'re, [url=http://www.bracelethermes.com/][b]sac chanel blanc pascher[/b][/url] probably, [url=http://www.michaelkorshandbagsoutlet.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] aware that a, [url=http://www.truereligionjeans.us.org/][b]true religion jeans[/b][/url] well-received, [url=http://www.raybansunglasse.us.com/][b]cheap ray ban sunglasses[/b][/url] Netflix, [url=http://www.louisvuittonhandbag.org/][b]louis vuitton handbags outlet[/b][/url] series can, [url=http://www.ralphlaurenpolos.us.com/][b]polo ralph lauren[/b][/url] quietly, [url=http://www.beatsbydrdre.us.com/][b]beats by dr dre[/b][/url] boost the, [url=http://www.louboutinoutlet.us.com/][b]christian louboutin outlet[/b][/url] celebrity, [url=http://www.coachoutletstorefactory.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] profile, [url=http://www.true-religions.us.com/][b]true religion[/b][/url] of, [url=http://www.coach-factorystoreoutlet.us.com/][b]Coach Factory Outlet[/b][/url] actors,and, [url=http://www.valentinoshoeswebsite.com/][b]valentino shoes on sale[/b][/url] actresses that have had a, [url=http://www.ray-banpascher.com/][b]ray ban pas cher[/b][/url] harder, [url=http://www.michael-korsoutletonline.us.com/][b]Michael Kors Outlet Online[/b][/url] Village brownstone
time finding success on, [url=http://www.coachfactoryoutlet-stores.com/][b]Coach Factory Outlet Stores[/b][/url] network television, [url=http://www.oakleystoresonline.us.com/][b]oakley outlet[/b][/url] who, [url=http://www.michaelkorsfactorystore.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] haven\\\\\\\'t, [url=http://www.north-faceoutlet.us.com/][b]the north face outlet[/b][/url] worked in a while (by choice or not) or who, [url=http://www.beatsbydrdreheadphone.us.com/][b]beats headphones black friday 2016[/b][/url] are way,Coach Factory Outlet Stores Online Sale![url=http://www.valentinoshoes.us.com/][b]valentino shoes[/b][/url] more, [url=http://www.bananelouisvuitton.com/][b]sac louis vuitton[/b][/url] popular across the pond.It, [url=http://www.poloralphlaurenoutlet.us.com/][b]ralph lauren outlet[/b][/url] may, [url=http://www.portefeuillespascher.com/][b]sac a main[/b][/url] look or feel like spring, [url=http://www.valentinoshoes.com.co/][b]valentino shoes[/b][/url] outside, but the calendar says, [url=http://www.michaelkorssoutlet.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] it is, [url=http://www.oakleyoutletssunglasses.us.com/][b]oakley sunglasses[/b][/url] so it\\\\\\\'[url=http://www.pradaoutletstore.us.com/][b]prada outlet[/b][/url] d be great if, [url=http://www.coachoutletstores.net/][b]Coach Outlet Stores[/b][/url] winter, [url=http://www.valentinorockstud.us.com/][b]valentino rockstud[/b][/url] could collect its things and leave. It\\\\\\\'s, [url=http://www.truereligionoutlet.us.com/][b]true religion outlet[/b][/url] about [url=http://www.oakleyoutletssunglasses.us.com/][b]oakley outlet[/b][/url] time we, [url=http://www.coachfactory-storeoutlet.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] Online Ssle!when the waitlists [url=http://www.truereligionoutletonline.in.net/][b]True Religion Outlet[/b][/url] wane, but it\\\\\\\'s [url=http://www.oakleysunglassesok.us.com/][b]Oakley Sunglasses[/b][/url] also, [url=http://www.coachfactoryoutletinc.us.com/][b]Coach Factory outlet[/b][/url] where, [url=http://www.christian-louboutinshoes.us.com/][b]christian louboutin shoes[/b][/url] you\\\\\\\'ll find many, [url=http://www.raybanoutletstoreonline.com/][b]ray ban sunglasses outlet online[/b][/url] bags that have, [url=http://www.outletgucci.us.com/][b]gucci outlet[/b][/url] made it, [url=http://www.coach-factoryonline.us.com/][b]Coach Factory Online[/b][/url] their, [url=http://www.valentinoshoes.us.org/][b]valentino shoes[/b][/url] home-the Saint, Laurent, [url=http://www.michaelkorsoutletsite.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] Sac, [url=http://www.marcbymarcjacobs.us/][b]marc by marc jacobs[/b][/url] de, [url=http://www.coach-factorystoreonline.us.com/][b]Coach Factory Outlet Online[/b][/url] Jours, [url=http://www.sacblanc.com/][b]sac chanel blanc[/b][/url] chanel and.
and as we, [url=http://www.sacenpaille.com/][b]mocassin sac chanel[/b][/url] look ahead to this, [url=http://www.truereligionoutletco.us.com/][b]true religion outlet[/b][/url] season spring\\\\\\\'s leading accessories go beyond your ubiquitous florals and sugary pastels and, in, [url=http://www.pascherhermes.com/][b]sac hermes[/b][/url] many ways, [url=http://www.cheapoakleyssunglasses.us.com/][b]cheap oakley sunglasses[/b][/url] enter unchartered, [url=http://www.oakleyvaults.us.com/][b]Oakley Vault[/b][/url] territory.The, [url=http://www.louisvuittonoutlet-online.us.com/][b]Louis Vuitton Outlet Online[/b][/url] handbag market, [url=http://www.coachfactoryoutletusa.com/][b]Coach Factory outlet[/b][/url] popularity hierarchy is more [url=http://www.louboutinshoes.us.com/][b]Christian Louboutin Shoes[/b][/url] complex than [url=http://www.clshoesoutletonline.com/][b]Christian Louboutin Shoes[/b][/url] average fashion fans [url=http://www.guccisneakers.us.com/][b]Gucci Sneakers[/b][/url] might assume. At, [url=http://www.michaelkorshandbags.us.com/][b]Michael Kors Outlet[/b][/url] the top, you have, [url=http://www.louisvuittonpurses.us.com/][b]Louis Vuitton Outlet[/b][/url] the It Bags, [url=http://www.tomsoutlet.us.com/][b]Toms Shoes Outlet Online[/b][/url] which, [url=http://www.ralphlauren-outlet.us.com/][b]polo ralph lauren outlet[/b][/url] usually reign for, [url=http://www.raybanstoresonline.us.com/][b]Ray Ban Outlet[/b][/url] several, [url=http://www.womens-jewelry.com/][b]jewelry outlet[/b][/url] years [url=http://www.tomsshoe.us.com/][b]Toms Shoes[/b][/url] and attract [url=http://www.modeldesac.com/][b]Model De Sac Chanel[/b][/url] the most [url=http://www.marcjacobsoutlet.us.org/][b]Marc Jacobs Outlet[/b][/url] attention. [url=http://www.valentinooutlet.org/][b]Valentino Outlet[/b][/url] Right [url=http://www.coach-factorystore.us.com/][b]Coach Outlet Store Online[/b][/url] below [url=http://www.coachpurses.us.com/][b]Coach Purses[/b][/url] them, [url=http://www.coachfactory.name/][b]Coach Factory outlet[/b][/url] there\\\\\\\'s, [url=http://www.redbottomshoe.us.com/][b]red bottom shoes[/b][/url] another tier of [url=http://www.tomsshoesoutletonline.in.net/][b]Toms Shoes Outlet Online[/b][/url] bags, [url=http://www.raybansunglassescheap.us.org/][b]ray ban sunglasses[/b][/url] that are [url=http://www.portefeuillespascher.com/][b]Sac Chanel[/b][/url] intensely [url=http://www.portefeuillepascher.com/][b]Sac Chanel[/b][/url] coveted and [url=http://www.valentinooutlet.us.org/][b]Valentin Outlet[/b][/url] wildly [url=http://www.raybansunglassesoutlets.com/][b]Ray Ban Sunglasses Outlet[/b][/url] successful, [url=http://www.coach-factoryoutletstores.us.com/][b]Coach Outlet[/b][/url] but not, [url=http://www.christianlouboutinsale.us.com/][b]christian louboutin[/b][/url] quite, [url=http://www.coachfactory.name/][b]CoachFactory.com[/b][/url] \\\\\\\"it.\\\" Often, this is the [url=http://www.ray-bansunglasses.it/][b]Ray ban[/b][/url] tier It, [url=http://www.abercrombieoutletonline.us.com/][b]abercrombie and fitch[/b][/url] Bags [url=http://www.chiflatironsofficial.com/][b]Chi Flat Iron[/b][/url] Earlier this week, Sarah paired these embellished blue satin pumps with her Hamilton-inspired Met Gala ensemble. This pump seems to be one of her line\\\\\\\'s newest styles, and as you might suspect, it has not made its way online just yet.
Dodaj komentarz:
Jak wstawić obrazek lub link do komentarza?
Drogi Czytelniku W-A.pl - w komentarzach w W-A.pl możesz wstawić zarówno linki jak i obrazki z zewnętrznych serwerów.
Aby wstawić aktywny link wpisz przed nim znaki [www], a po nim [/www] np. [www]www.w-a.pl[/www]
Aby wstawić obrazek wpisz przed jego adresem znaki [img], a po nim [/img] np. [img]www.w-a.pl/obrazek.jpg[/img]
UWAGA: Szerokość "cytowanych" obrazków może wynosić maksymalnie 570 pikseli. Wszystkie większe formaty nie będą wyświetlane.
W razie pytań i problemów piszcie do nas portal(at)w-a.pl
Redakcja W-A.pl nie odpowiada za treść opinii wyrażanych przez internautów piszących na stronach W-A.pl
|
|
Konkursy, nagrody
2021-01-13
Prezentujemy informacje o konkursie w Kanadzie. »
2020-12-23
Kraków czeka na projekt unikatowego zegara słonecznego, który będzie działał również w… »
2020-07-30
Czego od przestrzeni miejskiej oczekuje jeden z najbardziej cenionych, polskich architektów? Co o słowie… »
|