Zapraszamy do udziału w szkoleniu dedykowanym architektom różnych specjalności i projektantom wnętrz. Program szkolenia odpowiada na rzeczywiste trudności pojawiające się w ich pracy, rozwija kompetencje zwiększające osobistą skuteczność we współpracy z klientami, inwestorami, producentami, wykonawcami. Portal W-A.pl objął patronatem medialnym to szkolenie organizowane przez firmę Promotiva.
Kraków – 6-7 października 2011 (zgłoszenia do 26.09.2011)
Warszawa – 18-19 października 2011 (zgłoszenia do 6.10.2011)
Celem uczestnictwa w szkoleniu jest rozwój kompetencji w zakresie:
-
rozumienia czynników wpływających na kontakt z klientem
-
efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych
-
badania potrzeb klienta i budowania długotrwałych relacji partnerskich
-
ustalania i egzekwowania warunków współpracy, dbania o własne interesy
-
przygotowania się do prowadzenia skutecznych negocjacji bez stresu i zmęczenia
-
skutecznego radzenia sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach biznesowych
Założenia programowe:
-
kontakt z klientem – specyfika w branży projektowej, cele, zagrożenia
-
komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z klientem – elementy autoprezentacji
-
potrzeby klienta – badanie i reagowanie
-
typologia klientów
-
rozmowa z klientem jako element budowania relacji
-
trudne sytuacje w kontakcie z klientem
-
ustalanie warunków współpracy i ich egzekwowanie
-
negocjacje - przygotowanie do negocjacji (BATNA), techniki zwiększające skuteczność negocjacji
-
negocjacje integracyjne – negocjowanie całości porozumienia
-
etapy procesu negocjacyjnego
-
postawa i przekonania a przebieg negocjacji
-
zachowania asertywne w kontaktach biznesowych
-
stawianie granic w kontakcie z innymi
Szkolenia poprowadzą trenerzy: Agata Olszewska i Edyta Piotrowska. Szkolenia będą prowadzone metodami warsztatowymi w grupie 12-osobowej. Program szkolenia zostanie dostosowany do potrzeb uczestników.
Koszt uczestnictwa:
Kraków: 600 zł za osobę za dwudniowe szkolenie
Warszawa: 750 zł za osobę za dwudniowe szkolenie
Cena obejmuje: uczestnictwo w warsztatach, lunch, przerwy kawowe, materiały w formie elektronicznej na CD.
Informacje i zgłoszenia:
Agata Olszewska
tel. 668 820 300
mail: agata.olszewska@promotiva.com.pl
INFORMACJE O TRENERACH
Edyta Piotrowska
Z wykształcenia ekonomista. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu TROP I i II stopnia. Od 1997 roku realizuje szkolenia i warsztaty w obszarze umiejętności miękkich.
Główne obszary specjalizacji trenerskiej: zarządzanie zespołem, motywowanie i automotywacja, zarządzanie zmianą, kontakt z klientem, negocjacje biznesowe, twórcze rozwiązywanie problemów, zarządzanie stresem oraz warsztaty relaksacyjne, zarządzanie sobą w czasie, komunikacja i współpraca w zespole, budowanie zespołu. Specjalista w zakresie tworzenia gier szkoleniowych.
Prywatnie zafascynowana salsą i rumbą kubańską, wspinaczką oraz slackliningiem.
Agata Olszewska
Psycholog, trener, absolwentka rocznej Szkoły Trenerów BAZA. Aktualnie w trakcie realizacji Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji ROZVIYAK. Od 2009 roku prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich. Obszary specjalizacji trenerskiej: komunikacja interpersonalna, zarządzanie zespołem, motywowanie i automotywacja, współpraca w zespole, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zmianą, twórcze rozwiązywanie problemów, kontakt z klientem, negocjacje, radzenie sobie ze stresem i emocjami, warsztaty relaksacyjne i pracy z ciałem.
Prywatnie