Komunikacja - Kooperacja - Kreatywność już 20 września we Wrocławiu - Patronat W-A.pl

Patronat Medialny Portalu W-A.pl

21-07-2011  Autor: [KK]   Źródło: Office & Facility - OFFA   Kategoria: Patronaty

Czy uczestniczyłeś w naszym Seminarium w zeszłym roku? Już 20 września we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja cyklu Seminarium Funkcjonalne Biuro 2011. W tym roku dzięki naszym partnerom i sponsorom udział w seminarium jest BEZPŁATNY!

 

 

 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z nami:

Magdalena Majchrzak

Facility Manager (Microsoft Poland)

"Jako Facilities Manager jestem odpowiedzialna za wszystkie sprawy związane z zarządzaniem powierzchnią biurową, startegie dotyczące tej przestrzeni oraz zarządzaniem dostawcami. Od czasu do czasu bywam również ... ochroniarzem (w razie potrzeby), infolinią, centrum antykryzysowym, trenerem, specjalista ds. organizacji imprez, szefem magazynu, psychologiem, nauczycielem, zaufanym doradcą, specjalistą ds. marketingu, specjalistą ds. oświetlenia i wentylacji, specjalistą ds. logistyki oraz czyszczenia wykładzin dywanowych, a czasem nawet specjalistą ds. IT."

Dorota Osiecka

Senior Strategy Consultant (DEGW London)

Temat: "Zarządzanie zmianą: Jak przetrwać przestrzenną i funkcjonalną rewolucję".

Jak podczas zarządzania zmianą uwzględnić tzw. czynnik ludzki: np. jak wprowadzać rozwiązania typu hot-desking czy też przejście z zamkniętych pokoi biurowych na open space, by zmiana ta była możliwa, komfortowa i łatwa do zaakceptowania przez pracowników. Na podstawie kilku case'ów zaprezentowane zostaną najważniejsze elementy zarządzania zmianą - jakiego rodzaju reakcji należy się spodziewać, co działa a czego unikać, jakie są najczęściej popełniane błędy.

Dorota Blaschke

dyrektor administracji (BNP Paribas Fortis)

Temat: "Wydajność, Efektywność, Ekspresja w praktyce na przykładzie krakowskiej centrali banku BNP Paribas Fortis"

 

 

Seminarium odbędzie się we Wrocławiu w jednym z obiektów biurowych (dokładne miejsce podamy wkrótce).

Czego dowiesz się przychodząc na nasze seminarium?:

- w jaki sposób organizować i aranżować biuro zgodnie z potrzebami pracowników i biznesu

- jak zadbać o sprawną i funkcjonalną komunikację w biurze?

- jak zmierzyć, czy przestrzeń pracy jest wydajna?

- jak wyrazić w biurze filozofię i strategię firmy?

- jak obniżyć koszty prowadzenia biura przy wzroście efektywności?

- jak zwiększyć efektywność i wydajność biura i pracowników?

Nowością w programie są fora moderowane z przedstawicielami branży, podczas których dowiesz się jak właściwie dobrać produkty do biura (krzesło, meble biurowe, wykładzinę).

    Co zyskujesz przychodząc na seminarium:

1. Otrzymujesz certyfikat uczestnictwa

2. Szansę na wygranie hokera BN Office Solution Belise

3. Wiedzę, która pomoże odnieść sukces w pracy

4. Nawiązanie nowych kontaktów

5. Wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami i przedstawicielami partnerów imprezy

Zapis na konferencję > > >

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com