Rozpoczęło się badanie „SILKA YTONG: Murarz Idealny” – realizowane przez TNS OBOP na zlecenie Xella Polska. Badanie jest skierowane do osób, które planują, przeprowadzają lub już zrealizowały budowę domu. Jego celem jest poznanie oczekiwań inwestorów wobec ekipy murarskiej, a także sposobu postrzegania zawodu murarza w Polsce.
– Wiedza na temat oczekiwań inwestorów, jest niezwykle ważna w aktywnym rozwijaniu i popieraniu najwyższej jakości wykonawstwa. Zależy nam również, aby poprzez takie inicjatywy popularyzować etykę profesji murarza w Polsce – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska.
Zakres badania obejmuje m.in. takie zagadnienia jak: źródła pozyskiwania informacji o ekipie murarskiej, czy też czynniki decydujące o wyborze danego wykonawcy. Jakimi cechami powinna odznaczać się idealna ekipa murarska? Dowiemy się już w marcu!
Xella Polska serdecznie zaprasza do wypełnienia ankiety, która znajduje się na stronie: https://ssl.tnsglobal.pl/cawi/OdinServlet/Interview?SurveyID=BD6AD54A88
Badanie „SILKA YTONG: Murarz Idealny” wspierają portale branżowe:
Budnet.pl (www.budnet.pl), Budowlaniec.org (www.budowlaniec.org), Budowlany.pl (www.budowlany.pl), Budownictwo.org (www.budownictwo.org), Chemiabudowlana.info (www.chemiabudowlana.info), Dobrydom.pl (www.e-dobrydom.pl), Dom.pl (www.dom.pl), Dominnowacji.pl (www.dominnowacji.pl), Ebuilder.pl (www.ebuilder.pl), Ekspertbudowlany.pl (www.ekspertbudowlany.pl), Izolacje.com.pl (www.izolacje.com.pl), Projektoskop.pl (www.projektoskop.pl), Termodom.pl (www.termodom.pl) i W-A.pl (www.w-a.pl).