Promocja od wydawnictwa DETAIL i Portalu oraz Księgarni W-A.pl z okazji 50 - lecia DETAIL Magazine - obniżka cen prenumerat do końca 2010 roku z niższym VAT (7% zostanie zmieniony na 8%) oraz zniesieniem części kosztów prenumeraty (nawet p 220 zł - z 819 zł do 599 zł brutto). Najtańsza prenumerata już od 229 zł!
Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup prenumeraty na stronach Księgarni W-A lub w jej filii w Krakowie oraz opłacenie prenumeraty do 31 grudnia 2010 roku.
Pamiętajmy, iż poza niższą ceną w promocji do końca roku obowiązuje niższy VAT na czasopisma (7% zamiast 8%).
Po tym terminie prenumeraty wrócą do cen standardowych opisanych przy każdej z nich na stronie internetowej księgarni.
Zachęcamy zatem do skorzystania z tej bardzo opłacalnej oferty zakupu prenumeraty. Dla osób, które planowały zakup jest to dodatkowy rabat i oszczędność, natomiast dla osób, które przymierzały się do zakupu prenumeraty po raz pierwszy i nie były pewne - jest to idealny moment do podjęcia tej, teraz już łatwej decyzji.
Macie czas do końca grudnia 2010 roku - zapraszamy:
alejahandlowa.eu/ksiegarnia/lista/kategoria/DETAIL_PRENUMERATY_Niemcy/
Przykłady obniżek cen:
DETAIL dwujęzyczny (12 wydań na rok) z 819 zł na 599 zł (studencka wersja z 519 zł do 329 zł)
DETAIL Combined (12 wydań na rok) z 819 zł na 599 zł (studencka wersja z 519 zł do 329 zł)
DETAIL English (8 wydań na rok) z 519 zł na 419 zł (studencka wersja z 329 zł do 229 zł)
Przypominamy wywiad z dyrketor sprzedaży i dystrybucji DETAIL Institut für internationale Architektur- Dokumentation, pani Margit Vitzthum, która odpowiedziała na nasze pytania przy okazji pierwszej akcji promocyjnej DETAIL w Polsce:
W-A.pl: Do końca sierpnia mamy specjalny program cenowy DETAIL w Polsce. Widzimy przez to, że polski rynek jest atrakcyjny dla Waszego wydawnictwa?
MV: DETAIL jest czytany w 90 krajach całego świata. "Nowe" kraje Unii Europejskiej są szczeólnie miło witane przez redakcję DETAIL. Polska z jej mocnym ekonomicznym wzrostem jest dla nas bardzo interesująca.
W-A.pl: Jak Pani ocenia polski rynek, szczególnie w porównaniu do krajów regionu - Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii i np. Chorwacji.
MV: DETAIL nie podaje ilości prenumerat w poszczególnych krajach. Ilości są podobne, liczymy na powiększenie liczby prenumerat w związku z promocją w W-A.pl.
W-A.pl: Jak Pani ocenia współpracę z W-A.pl?
MV: Ilości zamawiane w ostatnich latach nie są ogromne, ale liczymy na zwiększenie w związku z programem promocyjnym oraz wyjściem branży z kryzysu.
W-A.pl: Czy redakcji DETAIL podoba się nowa wizytówka W-A.pl - Księgarnia W-A w Krakowie na Placu Szczepańskim?
MV: Bardzo miłe wrażenie, według nas zainteresowanie DETAILem i branżą dopiero rośnie.
W-A.pl: Czy DETAIL myśli o polskiej wersji magazynu?
MV: Zdecydowaliśmy się na włoską wersję zamiast DETAIL ENGLISH na rynek Włoch, gdyż tam zainteresowanie jest ogromne. Zwiększmy sprzedaż DETAIL w Polsce to wrócimy do tematu.