Programy BODYPAINT 3D oraz popularny np. w Niemczech CINEMA 4D zostały użyte przy opracowaniu tekstur oraz cyfrowego świata w filmie Spiderman 3.
Oprogramowanie firmy MAXON odegrało ważną rolę przy realizacji filmu Spiderman 3, a dokładnie przy tworzeniu efektów specjalnych przez Sony Pictures Imageworks. Specjalnie przy tej produkcji Sony Pictures zaadaptowało wspomniane oprogramowanie by wprowadzić trzecią część słynnej serii na duży ekran.
Najlepsi graficy zajęli się przygotowaniem zarówno tych najmniejszych tekstur wielkości ziarnka piasku jak również tworzeniem ogromnych cyfrowych przestrzeni miejskich. Natomiast oddzielna grupa w Sony Pictures opracowała przy pomocy Cinema 4D elementy cyfrowego otoczenia, niebo w różnych układach od burzy po scenę walki przy bardzo bogatym kolorystycznie wschodzie słońca.
„Bodypaint 3D integruje się bardzo dobrze. Oprogramowanie to dało nam kompletny zestaw narzędzi do opracowania ‘mapowania’ tekstur w całym filmie” – zaznacza Elbert Yen z Sony Pictures Imageworks – „Wiele modeli największych wieżowców oraz przykładowo podziemie metra używały wielowarstwowych elementów tekstur przy rozdzielczości 8192 x 8192 piksele, co forsowało oprogramowanie do maksimum”.
Wasze opinie
2012-11-10 18:01:35 adam sopel
spiderman jest leprzy od vemoma kurwa venom to dupek
Dodaj komentarz:
Jak wstawić obrazek lub link do komentarza?
Drogi Czytelniku W-A.pl - w komentarzach w W-A.pl możesz wstawić zarówno linki jak i obrazki z zewnętrznych serwerów.
Aby wstawić aktywny link wpisz przed nim znaki [www], a po nim [/www] np. [www]www.w-a.pl[/www]
Aby wstawić obrazek wpisz przed jego adresem znaki [img], a po nim [/img] np. [img]www.w-a.pl/obrazek.jpg[/img]
UWAGA: Szerokość "cytowanych" obrazków może wynosić maksymalnie 570 pikseli. Wszystkie większe formaty nie będą wyświetlane.
W razie pytań i problemów piszcie do nas portal(at)w-a.pl
Redakcja W-A.pl nie odpowiada za treść opinii wyrażanych przez internautów piszących na stronach W-A.pl