Kolejnym konkursem stworzonym przez miesięcznik Office & Facility z cyklu pt. "Małe biuro" jest: Biuro podróży. Idealna biuro podróży to miejsce, w którym klienci mogą poczuć atmosferę zbliżającej się podróży. Miejsce w którym czują, że ktoś pomoże spełnić ich marzenia.
Patroni:
SARP
MDD
Czas trwania konkursu: 25 stycznia 2010 - 22 lutego 2010
Założenia:
1. Biuro podróży - oddział agencyjny w centrum handlowym.
2. Trzy/cztery stanowiska dla agentów. Przy każdym miejsce dla dwójki klientów.
3. Miejsce dla klienta oczekującego. Atrakcyjne i wygodne, gdyż czas oczekiwania
z reguły jest dość długi. Jednym z pomysłów jest to aby poczekalnia, przywodziła na myśl wakacje i wprowadzała osoby oczekujące w stan wypoczynku i odprężenia.
4. Jako że lokal ma 2 witryny skierowane na zewnątrz centrum handlowego i jedna w stronę pasażu, ważnym jest atrakcyjne wykorzystanie tych elementów w celach marketingowo-reklamowych.
5. Przygotowanie miejsc/mebli na ekspozycje katalogów.
6. Zaplecze nie jest wymagane - przyjmujemy iż Centrum Handlowe posiada zaplecze i ciąg sanitarny dostępny dla pracowników wszystkich podnajmowanych lokali.
7. W lokalu ma się znaleźć zaplecze z małym magazynkiem na foldery oraz napoje serwowane klientom (sok, woda, itp)
8. Pomieszczenie pracy tymczasowej dla kierownika/księgowego/agenta prowadzącego. Pomieszczenie ma zawierać biurko oraz szafę pancerną. Praca tymczasowa, więc nie ma potrzeby dostępu światła dziennego.
Biuro podróży znajduje się w Centrum Handlowym w Żarach.
Sposób oddania:
2-3 plansze oddawane w formie elektronicznej (pdf/jpg). Plansze powinny zawierać rzut z opisem funkcji, ewentualne schematy funkcjonalne, opis przyjętych rozwiązań. Wizualizacje wnętrza oraz przynajmniej 1 wizualizacja z zewnątrz centrum handlowego - pokazująca witrynę z perspektywy osoby wchodzącej do centrum handlowego.
Nagroda: zestaw biurowy mebli pracowniczych Slim, firmy MDD składający się z 4 stolików oraz 4 kontenerków.
Podkład w PDF > > > 258 kb
Plansza w DWG > > > 11 kb
www.offa.pl