Seminarium: "Funkcjonalne biuro 2010"
EFEKTYWNE, INSPIRUJĄCE I KOMFORTOWE
Efektywne, komfortowe i inspirujące biuro zwiększa wydajność pracownika oraz zespołu nawet o kilkadziesiąt procent. Obecnie wieloosobowe pomieszczenia tego typu projektuje się w zupełnie inny sposób, a dobry open space może wnieść nową jakość do całej firmy oraz poprawić warunki pracy, a co za tym idzie - wyniki całej firmy.
Dowiedz się:
-
jak dobrze zaprojektować, zaaranżować i wyposażyć biuro
-
jak ważną rolę pełni space programming i space planning
-
jak stworzyć i jak efektywnie prowadzić współpracę grupy projektowej (steering committee),
Seminaria prowadzone będą przez uznanych specjalistów m.in.:
Przemysława Stopę - architekta i projektanta z wieloletnim doświadczeniem, który zrealizował dziesiątki projektów, w tym biura dla największych i najbardziej innowacyjnych firm znajdujących się na liście Forbes czy Global 500, np.: Google, Unilever, Ernst & Young i wielu innych.
Dodatkowo zaproszeni zostali doświadczeni office i facilities managerowie, którzy opowiedzą o swoich sprawdzonych sposobach współpracy z projektantem, project managerem i zarządem (np. Magdalena Stańczuk - Hewlett Packard). Będzie można również dowiedzieć się jak zadbać o prawidłową akustykę w biurze od specjalisty z firmy Ecophon (Mikołaj Jarosz).
Kto jest zainteresowany seminariami:
Gdzie i kiedy:
-
02.03.2010 – Kraków (Centrum Biurowe Lubicz II)
-
30.03.2010 – Katowice (Galeria Szyb Wilson)
-
07.04.2010 – Warszawa (Park Postępu)
-
10.05.2010 – Łódź (biurowiec Business House)
-
09.06.2010 – Poznań (Malta Office Park)
-
14.09.2010 – Gdańsk
-
28.09.2010 – Wrocław
Program:
9:30 - 11:00
Jak powstaje projekt ? (dyskusja moderowana)
Nowoczesne biura w Polsce i za granicą
Projekty powierzchniami – przykładowe: recepcje, małe sale konferencyjne, open space’y, gabinety, korytarze, kuchnie.
11:00 - 11:20 - Przerwa kawowa
11:20 - 13:00 - Space programming i space planning – czyli jak przygotować program funkcji nowego biura:
Kto bierze udział w space planningu i space programmingu?
W jaki sposób konstruować pytania przy space planningu i programmingu? (Np.: Ile mamy powierzchni i na jaki cel? Jak współpracują ze sobą działy? Jak będzie wyglądać praca za 7-8 lat? Jaka jest powierzchnia na archiwa? Które działy często korzystają z telefonów, a które nie? Hotdesking - wprowadzamy czy nie, jeśli tak, to gdzie?)
13:00 - 14:15 - Przerwa lunchowa oraz czas na odwiedzenie stoisk partnerów seminarium
14:15 - 14:45 - Czy w biurach typu open space możliwa jest dobra akustyka?
14:45 - 15:15 - 10 najistotniejszych różnic pomiędzy złym biurem zaprojektowanym bez space planingu i optymalnym biurem zaprojektowanym ze space planningiem.
15:15 - 15:30 - Układy przestrzeni: zamknięte, półotwarte, otwarte
15:30 - 16:00 - Efektywny system współpracy między firmą (osoba oddelegowaną lub steering committee) a projektanem i project managerem (organizowanie spotkań, projekt harmonogramu, kontrola kosztów, przepływ informacji, przetargi). Prelekcje doświadczonych office i facilities managerów
Więcej na www.offa.pl
Koszt uczestnictwa: 390 zł (cena z VAT)
Organizator: miesięcznik "Office&Facility"
Kontakt: Paweł Lenart, (22) 390 45 88 lub office@officefacility.pl
Nasi partnerzy:
Patronat medialny: