Spotkanie Francis Duffy (06.04) oraz seria seminariów Funkcjonalne biuro 2010 - Patronat W-A.pl

Office & Facility

28-01-2010  Autor: Paweł Lenart   Źródło: Office & Facility   Kategoria: Patronaty

Zapraszamy na konferencję z udziałem guru architektury – Franka Duffy - podczas którego poruszy temat przyszłości biura, tego jak zmieniać się będzie miejsce pracy w nowoczesnej ekonomii, a także jak najlepiej dostosować swoje biuro do nowych wymagań rynku. W tej samej części wykładu F. Duffy zajmie się wpływem technologii informatycznej na wygląd i kształt miast. Druga część prezentacji poświęcona będzie tzw. "łańcuchowi dostaw", tj. analizie procesu tworzenia budynków od inwestorów, przez architektów po projektantów wnętrz.

Agenda konferencji:

  • 09:00 Rejestracja gości

  • 09:30 Sesja I: Work and the City (Biuro miasto, miasto biuro). Frank Duffy (Wielka Brytania)

  • 11:00 Przerwa

  • 11:30 Sesja II: Oddziaływanie dźwięku na ludzi pracujących w biurze typu open space. Jonas Christensson (Szwecja - gość Ecophon)

  • 12:15 Lunch

  • 13:00 Sesja III: Potencjał ukryty w "Office Design". Roberto Danesi (Włochy - gość Frezza)

  • 14:00 Przerwa

  • 14:30 Sesja IV: Innowacyjne rozwiązania oświetleniowe dedykowane do biur. Wojciech Kuc (Philips)

Więcej na www.offa.pl

Organizator: miesięcznik "Office&Facility"
Kontakt: Paweł Lenart, (22) 390 45 88 lub pawel.l@officefacility.pl
Koszt uczestnictwa: 
Studenci - 150 zł
Uczestnicy seminarium "Funkcjonalne Biuro 2010" - 190 zł
Normalny koszt uczestnictwa - 290 zł

Partnerzy:

Patronat medialny:

Seminarium: "Funkcjonalne biuro 2010"
EFEKTYWNE, INSPIRUJĄCE I KOMFORTOWE

Efektywne, komfortowe i inspirujące biuro zwiększa wydajność pracownika oraz zespołu nawet o kilkadziesiąt procent. Obecnie wieloosobowe pomieszczenia tego typu projektuje się w zupełnie inny sposób, a dobry open space może wnieść nową jakość do całej firmy oraz poprawić warunki pracy, a co za tym idzie - wyniki całej firmy.

Dowiedz się:

  • jak dobrze zaprojektować, zaaranżować i wyposażyć biuro

  • jak ważną rolę pełni space programming i space planning 

  • jak stworzyć i jak efektywnie prowadzić współpracę grupy projektowej (steering committee),

Seminaria prowadzone będą przez uznanych specjalistów m.in.:
Przemysława Stopę -
architekta i projektanta z wieloletnim doświadczeniem, który zrealizował dziesiątki projektów, w tym biura dla największych i najbardziej innowacyjnych firm znajdujących się na liście Forbes czy Global 500, np.: Google, Unilever, Ernst & Young i wielu innych.

Dodatkowo zaproszeni zostali doświadczeni office i facilities managerowie, którzy opowiedzą o swoich sprawdzonych sposobach współpracy z projektantem, project managerem i zarządem (np. Magdalena Stańczuk - Hewlett Packard). Będzie można również dowiedzieć się jak zadbać o prawidłową akustykę w biurze od specjalisty z firmy Ecophon (Mikołaj Jarosz).

Kto jest zainteresowany seminariami:

  • Administratorzy (dyrektorzy, kierownicy, office i facilities managerowie)

  • Architekci i projektanci

Gdzie i kiedy:

  • 02.03.2010 – Kraków (Centrum Biurowe Lubicz II)

  • 30.03.2010 – Katowice (Galeria Szyb Wilson)

  • 07.04.2010 – Warszawa (Park Postępu)

  • 10.05.2010 – Łódź (biurowiec Business House)

  • 09.06.2010 – Poznań (Malta Office Park)

  • 14.09.2010 – Gdańsk 

  • 28.09.2010 – Wrocław

Program:

9:30 - 11:00
Jak powstaje projekt ? (dyskusja moderowana)
Nowoczesne biura w Polsce i za granicą
Projekty powierzchniami – przykładowe: recepcje, małe sale konferencyjne, open space’y, gabinety, korytarze, kuchnie.

11:00 - 11:20 - Przerwa kawowa

11:20 - 13:00 - Space programming i space planning – czyli jak przygotować program funkcji nowego biura:
Kto bierze udział w space planningu i space programmingu?
W jaki sposób konstruować pytania przy space planningu i programmingu? (Np.: Ile mamy powierzchni i na jaki cel? Jak współpracują ze sobą działy? Jak będzie wyglądać praca za 7-8 lat? Jaka jest powierzchnia na archiwa? Które działy często korzystają z telefonów, a które nie? Hotdesking - wprowadzamy czy nie, jeśli tak, to gdzie?)

13:00 - 14:15 - Przerwa lunchowa oraz czas na odwiedzenie stoisk partnerów seminarium

14:15 - 14:45 - Czy w biurach typu open space możliwa jest dobra akustyka?

14:45 - 15:15 - 10 najistotniejszych różnic pomiędzy złym biurem zaprojektowanym bez space planingu i optymalnym biurem zaprojektowanym ze space planningiem.

15:15 - 15:30
- Układy przestrzeni: zamknięte, półotwarte, otwarte

15:30 - 16:00
- Efektywny system współpracy między firmą (osoba oddelegowaną lub steering committee) a projektanem i project managerem (organizowanie spotkań, projekt harmonogramu, kontrola kosztów, przepływ informacji, przetargi). Prelekcje doświadczonych office i facilities managerów

Więcej na www.offa.pl
Koszt uczestnictwa: 390 zł (cena z VAT)
Organizator: miesięcznik "Office&Facility"
Kontakt: Paweł Lenart, (22) 390 45 88 lub office@officefacility.pl

Nasi partnerzy:

Patronat medialny:


 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com